معرفی مانیتور گیمینگ Asus VG248QG

 ASUS VG248QGیکی از مدل های پایه و معقول برای گیمینگ شوتر است. این مانیتور نسخه ارتقا یافته برادر کوچک ترش VG248QE است. با تغییراتی مثل ارتقا نرخ تازه سازی یا همان REFRESH RATE به 165 هرتز و نرخ نوسازی متغیر یا به اختصارVRR . همچنین از پشتیبانی اصلی FreeSync برای کاهش پارگی صفحه برخوردار است و کسانی که کارت گرافیک NVIDIA دارند می توانند از سازگاری G-SYNC که عملکرد آن اکثر گیمرها را خوشحال کند، بهره مند گردند. زیرا این محصول دارای کنترل حرکتی بسیار بالایی است و تاخیر کمتری در بازسازی فریم ها برای یک رقابت هیجان انگیز دارد. با این توضیحات نباید از ضعف این مانیتور که صفحه نمایش TN آن هست به سادگی گذشت. این نوع صفحه نمایش ها دارای زاویه دید محدودی هست و تنها زمانی روشنایی و کیفیت قابل قبولی به شما ارائه میدهد که درست رو به روی آن نشسته باشید.

در مجموع با توجه به 165 هرتز بودن، و 0.5 میلی ثانیه بودن آن در کنار بهره مندی از FreeSync و G-SYNC و صد البته با توجه به میزان هزینه ای که میپردازید انتخاب معقولی به نظر میرسد.

 

                                                           

طراحی پایه ها با ظرافت و دقت خاصی انجام شده و در کنار پایداری و استحکام، حین طراحی این محصول، از زیبایی آن نیز، کاسته نشده است.

تنظیم ارتفاع و چرخش 90 درجه رضایت طیف وسیعی از کاربران را به همراه دارد.

چرخش 90 درجه برای استریمرها که عموما از دو عدد مانیتور همزمان استفاده میکنند و روی میز فضای کافی ندارند یک انتخاب جذاب محسوب میشود.


این مانیتور از نظر پورت های خروجی یکی از کامل ترین ها محسوب میشود:

1. خروجی HDMI

2. خروجی DISPLAY

3. خروجی D-SUB

به همراه خروجی AUX برای استفاده از اسپیکر های داخلی این مانیتور.

لازم به ذکر هست این مانیتور 2 عدد اسپیکر 2 وات دارد که صرفا کار راه انداز هست و نمیتوان از آن انتظار زیادی داشت.

در پایان با توجه به قابلیت های بسیار ارزنده و کیفیت ساخت بالا در کنار تنها نقطه ضعف این کالا که TN بودن صفحه نمایش آن محسوب میشود، تیم مجرب تک رایان این کالا را برای طیف وسیعی از کاربران مالتی مدیا، گیمرها و استریمرهای عزیز که میخواهند یک مانیتور مقرون به صرفه با آپشن های فراوان که گارانتی معتبری نیز در بازار کشورمان داشته باشد معرفی مینماید.

شما همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان مجرب تک رایان تماس حاصل نموده و به صورت رایگان سایر سوالات یا ابهامات خود را پرسیده و مشاوره تخصصی بگیرید.

برای مشاهده محصولات متنوع این فروشگاه به وب سایت تک رایان مراجعه کرده یا برای سهولت اینجا کلیک کنید.










 

منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 21 شهریور 1401
  • Amirreza Tajik
  • 848
مطالب مرتبط :
پیشنهاد ویژه تک رایان؛ مانیتور ایسوس ASUS MX279HE پیشنهاد ویژه تک رایان؛ مانیتور ایسوس MG278Q پیشنهاد ویژه تک رایان؛ مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS PG258Q پیشنهاد ویژه تک رایان؛ مانیتور منحنی ایسوس ASUS ProArt PA34VC AOC از دو مانیتور خمیده CU34G2 و CU34G2X خود رونمایی کرد AOC پنج مانیتور جدید بازی با پنل های Sporting 1080p ، FreeSync Premium را معرفی کرد AOC مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AG273QX را معرفی کرد BenQ مانیتور SW271 را برای عکاسان و طراحان حرفه‌ای معرفی کرد EIZO مانیتور 27 اینچ FlexScan EV2760 را رونمایی کرد MSI مانیتور گیمینگ Optix G32CQ4 را معرفی کرد Viotek از مانیتور گیمینگ GFI27QXA رونمایی کرد: 27 اینچ، 4K IPS و 144 هرتز ال جی 32UK550-B معرفی شد؛ مانیتور 31.5 اینچ با پشتیبانی از HDR10 اولین مانیتور MiniLED Backlight جهان با نام ASUS ProArt PA32UCX رونمایی شد ایسوس از مانیتور حرفه ای خود رونمایی کرد! ایسوس مانیتور 27 اینچ 165 هرتز TUF Gaming VG27VQ را معرفی کرد زیبایی و کارایی گیمینگ با مانیتور ViewSonics XG240R فرشته نجات بازی ها؛ مانیتور MSI OPTIX MPG27CQ فیلیپس مانیتور 27 اینچ 272B1G را معرفی کرد: 1080P ،75Hz کاملا حرفه ای و کارآمد؛ مانیتور Acer ProDesigner PE320QK مانیتور Designo Curve MX32VQ ایسوس، ترکیبی کامل از طراحی مدرن مانیتور ASUS ProArt PA32UC مانیتور Philips 328P6AUBREB مانیتور ایسوس ROG Strix XG279Q-G GUNDAM را معرفی می کند مانیتور جدید EliteDisplay E243d اچ پی معرفی شد مانیتور کوانتوم دات پاویلیون 27 اچ پی در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد مانیتور گیمینگ LG 27GK750F-B با اورکلاک 240 هرتزی مانیتور هیبریدی با پنل OLED از ایسوس با نام ProArt PQ22UC مانیتورهای تخصصی ایسوس؛ راهکاری برای افزایش دقت تصویربرداری پزشکی معرفی جدیدترین مانیتورهای سری T55 توسط سامسونگ معرفی دو مانیتور Quad HD با قابلیت های بی نظیر از فیلیپس در نمایشگاه CES 2019 EIZO مانیتور فوق العاده Foris Nova را معرفی کرد iiyama مانیتور گیمینگ GB3466WQSU را اعلام کرد: 34، 144Hz، 1500R Nixeus مانیتور خمیده 34 اینچی EDG 34 را معرفی می کند ایسر مانیتور Predator XN253QX را برای طرفداران بازی رونمایی می کند بررسی مانیتورهای کولرمستر بهترین مانیتورهای 2021 رونمایی مانیتورهای گیمینگ ال‌جی در IFA 2019 لنوو از سه مانیتور جدید یعنی Q24i ،Q27q و Lenovo ThinkVision S28u رونمایی کرد مانیتور گیمینگ و منحنی ادیسه G7 سامسونگ در سطح جهان راه اندازی شد مانیتورهای جدید Acer ConceptD به بازار عرضه شدند نگاهی به مانیتور گیگابایت Aorus KD25F، با فرکانس 240 هرتز چگونه مانیتور گیمینگ مناسب انتخاب کنم؟ راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر معرفی مانیتورهای گیمینگ ایسوس

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025