ایسر مانیتور Predator XN253QX را برای طرفداران بازی رونمایی می کند

ایسر صفحه نمایش جدید Predator XN253QX خود را معرفی کرده است که مخصوص گیمرهای حرفه ای است که به دنبال زمان های پاسخگویی سطح بالا هستند. همچنین ایسر از طراحی ZeroFrame خود در این مانیتور بهره می برد. مانیتور دارای حداقل حاشیه است و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی از تنظیمات چند مانیتور پشتیبانی کند.

مانیتور Acer Predator XN253QX بر پایه پنل 8 بیتی TN ساخته شده است که از رزولوشن Full HD 1920x1080، روشنایی 400 نیت، نسبت کنتراست 1000:1 بهره می برد. از ویژگی های اصلی این پنل می توان به حداکثر نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز، زمان پاسخگویی 0.4 میلی ثانیه اشاره کرد. یعنی حتی کمتر از 0.5 میلی ثانیه که به تازگی در مانیتورهای طراز اول شاهد بودیم. ایسر خاطر نشان می کند که این نمایشگر از فناوری "Fast Liquid Crystal" خود استفاده می کند، اما در مورد جزئیات این فناوری اطلاعات دقیقی ندارد.

همچنین این مانیتور برای دستیابی به مشخصات چشمگیر خود از فناوری NVIDIA G-Sync و Fast Liquid Crystal استفاده می کند. این فناوری زمان تاخیر مانیتور را از 4ms به 3ms کاهش می دهد.


 

آخرین مانیتور بازی Acer همچنین از فن آوری نرخ تجدید متغیر NVIDIA G-Sync با برد 30 - 240 هرتز (در هنگام کار بر روی DisplayPort) پشتیبانی می کند، که مطمئنا خواهان گیمرهایی هستید که به دنبال انعطاف پذیری در مانیتورهای سرعت تازه خود هستند. مانند سایر نمایشگرهای مربوط به آن بازار، ال سی دی این مانیتور همچنین دارای ویژگی های بی شماری برای گیمرها از جمله هدف نقطه و تقویت تاریکی است. در آخر، صفحه نمایش ذکر شده نیز دارای یک پایه قابل تنظیم و همچنین مانتوهای VESA است.

 Predator XN253QX دارای کانکتور DisplayPort 1.2a و همچنین پورت HDMI 1.4 است.
این LCD همچنین به عنوان ویژگی های اضافی، دارای بلندگوهای استریو با توان دو وات و همچنین هاب USB 3.0 است.

 

 مانیتور بازی Acer Predator XN253QX قرار است اواسط ماه سپتامبر در انگلستان منتشر شود و قیمت گذاری از 549 پوند شروع می شود اما قیمت آن در مناطق دیگر متفاوت خواهد بود.









 
منبع خبر : anandtech
  • 28 مرداد 1398
  • َAghasi - Admin
  • 678
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025