مانیتورهای جدید Acer ConceptD به بازار عرضه شدند

ایسر آمریکا اعلام کرد مانیتورهای جدید 27 اینچی ConceptD اکنون در ایالات متحده موجود است. این مانیتورها برای سازندگان از جمله طراحان گرافیک، فیلمسازان، معماران و مهندسان طراحی شده اند. مدل های مانیتورهای جدید ایسر ConceptD CP7271K P و ConceptD CP3271K P از متخصصان خلاق با عملکرد برتر برای پروژه های رنگی و بحرانی و گرافیکی فشرده پشتیبانی می کنند.

دقت رنگ، وضوح تصویر
و توانایی کار با محتوای HDR اولویت های اصلی برای متخصصان خلاقی است که به مانیتوری نیاز دارند تا بتواند مفاهیم طراحی کاملا دقیق و محتوای سه بعدی را نمایش دهد. همچنین کسانی که با فیلم کار می کنند، برای اطمینان از تصاویر بدون تار که بسیار حائز اهمیت است، نیاز به سرعت تازه سازی بالایی دارند.

مانیتورهای جدید سری ConceptD برای دستیابی به امتیاز بسیار پایین Delta E <1، آزمایش و کالیبره شده اند و دقت رنگی قابل توجهی را ارائه می دهند. هر دو مدل جدید دارای یک پنل IPS 4K UHD برای شفاف ترین تصاویر ممکن و زاویه دید گسترده 178 درجه برای پشتیبانی از همکاری با دیگران هستند. این مانیتورهای جدید با دستیابی به 93 درصد از استاندارد بین المللی رنگ DCI-P3 که توسط مدیران و تولید کنندگان استفاده می شود، انتقال صاف و سایه های ظریفی را ارائه می دهند و آنها را برای ویرایش فیلم ایده آل می کند.
صدور گواهینامه VESA DisplayHDR از طریق یک کنتراست گسترده و پالت رنگی، از تصاویر واقعی و طبیعی پشتیبانی می کند.
این اجازه می دهد تا طراحان به لطف سیاهان تیره تر و سفیدترهای سفید با عمق و سایه بیشتر، تصاویری با روشنایی و کنتراست فوق العاده ایجاد کنند.

 

از ویژگی های این مانیتورهای ایسر می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

 
  • یک سنسور نور محیط داخلی با اندازه گیری خودکار میزان روشنایی محیط و تنظیم نور پس زمینه در پشت، یک تجربه بصری به طور مداوم و راحت را فراهم می کند.
  • برای یافتن بهترین زاویه، یک پایه ایستاده ارگونومیک شیب -5 تا 35 درجه، پیچش +/- 360 درجه و تنظیم ارتفاع تا 7.08 اینچ را ارائه می دهد.
  • یک کاپوت محافظ نور با یک پنل بالایی قابل جابجایی به مسدود کردن نور محیط کمک می کند، بنابراین رنگ ها با دقت دیده می شوند. همچنین باعث کاهش تابش نور می شود، که به رفع خستگی چشم کمک می کند و برای پروژه های محرمانه برخی از حریم خصوصی ها را فراهم می کند.
  • دارای دو بلندگو 4 وات با کیفیت هستند.

مانیتور ایسر ConceptD CP7271K P ساخته شده است تا بیشترین کارهای گرافیکی از جمله هوش مصنوعی، مدل سازی سه بعدی و انیمیشن را برآورده سازد، و آن را برای انیماتورهای سه بعدی، مهندسان جلوه های ویژه، طراحان صنعتی و معماران ایده آل کند.
طیف چشمگیر گسترده آن 99 درصد فضای AdobeRGB و 93 درصد فضاهای رنگی DCI-P3 را در بر می گیرد.
همچنین NVIDIA GSYNC Ultimate و DisplayHDR 1000، بالاترین امتیاز HDR، کیفیت عالی تصویر را با حداکثر روشنایی 1000 نیت، کنتراست خیره کننده و رنگ سینمایی ارائه می دهد.
NVIDIA G-Sync Ultimate نیز آن را به یک مانیتور گیمینگ عالی، ایده آل برای حرفه ای هایی که می خواهند مانیتور کار و بازی داشته باشند تبدیل می کند. این دوربین با زمان پاسخگویی سریع از 4ms G2G، صحنه های حرکتی بسیار صاف را ارائه می دهد و مدت زمان لازم برای تهیه فریم را کوتاه می کند. همچنین این مانیتور مجهز به پورت های HDMI 2.0  DisplayPort 1.4 و یک هاب USB 3.0 است.


 


زمان پاسخگویی بسیار سریع 1ms VRB و G-Sync سازگار
مانیتور ایسر ConceptD CP3271K P، تصاویر متحرک قابل ملاحظه ای را ارائه می دهد، و این امر را برای تأثیرگذاری در رسانه، ویرایشگرهای ویدئویی، طراحان وب و عکاسان مناسب می کند. این یک طیف رنگی گسترده ای از 90 درصد فضای رنگی DCI-P3 را فراهم می کند. همچنین از پشتیبانی DisplayHDR 400 بهره می برد، و دقت رنگ و وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد. این دستگاه با دو پورت HDMI 2.0، دو پورت DisplayPort 1.4 و یک هاب USB 3.0 برای اتصال به رایانه های شخصی و لوازم جانبی ارائه می شود.

قیمت مانیتورهای جدید از 1،299.99 دلار MSRP برای ConceptD CP3271K P و 2،199.99 دلار MSRP برای ConceptD CP7271K P شروع می شوند.
 


 








 
منبع خبر : techpowerup
  • 14 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 788
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025