مانیتور گیمینگ و منحنی ادیسه G7 سامسونگ در سطح جهان راه اندازی شد

سامسونگ الکترونیک، رهبر بازار مانیتور گیمینگ، خبر از رونمایی جهانی مانیتور پیشگامانه بازی ادیسه G7 خود داد.

مانیتور G7 اولین مانیتور بازی 1000R در جهان است، به این معنی که دارای شعاع انحنای 1000 میلی متر است. همچنین از ترکیب قدرتمندی از ویژگیهای مختلف در زیر کاپوت، شامل زمان پاسخ سریع 1 میلی ثانیه با سرعت تازه سازی 240 هرتز و کیفیت تصویر QLED با کریستال شفاف برای برآوردن نیاز گیمرها به گیم پلی صاف و فریبنده برخوردار است. عملکرد برتر پرتفوی ادیسه توسط TÜV Rheinland، یک سازمان معتبر بین المللی معتبر، که مانیتورها را با بهترین صفحه نمایش خمیده 1000R عملکرد بالا و گواهینامه "چشم راحتی" به رسمیت شناخته است، تأیید شده است.


 
 

مانیتور 27 اینچ و 32 اینچ G7 با نرخ تازه سازی 240 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و انحنای عمیق 1000R، به بازی برتری می دهد. گیمرها همچنین می توانند از Wide Quad-High Definition (WQHD با وضوح 1،460 60 2.560)، نسبت ابعاد 16: 9، روشنایی 600 سی دی در متر مربع و فناوری Quantum dot برای ارائه رنگ فوق العاده دقیق بدون در نظر گرفتن نور استفاده کنند.

سامسونگ همچنین عناصر طراحی آینده نگر را بر اساس مشاهده روند بازار و بازخورد جمع آوری شده از مصرف کنندگان گنجانیده است. نمای بیرونی مشکی مات با سیستم روشنایی هسته ای در حال تغییر رنگ جفت می شود که می تواند در حین گیم پلی استاتیک یا کم رنگ باقی بماند و همچنین تغییر رنگ ها را بر اساس ترجیحات گیمر تغییر می دهد.

G7 آخرین مانیتور بازی منحنی سامسونگ، همچنین از NVIDIA G-SYNC Compatibility و Adaptive Sync در DP1.4 پشتیبانی می کند و به بازیکنان گیم پلی فوق العاده پویا و بدون درز در هر سناریو ارائه می دهد.

سامسونگ ادیسه G7 در ماه ژوئن در سطح جهان عرضه می شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به این صفحه مراجعه کنید.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 13 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 1051

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025