EIZO مانیتور فوق العاده Foris Nova را معرفی کرد

EIZO امروز مانیتوری با تولید محدود را معرفی کرد که مطمئنا توجه شما را جلب می کند: توجه مثبت به دلیل ویژگی های خاص آن و توجه منفی به دلیل اندازه کوچک و مورب بودن آن. مانیتور Foris Nova کاملا از جنس آلومینیوم ساخته شده است و ویژگی های چشمگیری را با وجود کوچک بودن در خود جای داده است: این نمایشگر 21 اینچی از نوع OLED 4K با نسبت کنتراست 1،000،000: 1، حداکثر روشنایی 330 نیت و 1.07 میلیارد رنگ است. تراکم پیکسل (برای مانیتور دسکتاپ) 204 پیکسل در هر اینچ بسیار چشمگیر است، اما سرعت تازه سازی 60 هرتز ویژگی درخشانی نیست، اما زمان پاسخگویی 0.4 میلی ثانیه مطمئنا تجربه گیمینگ 60 گیگاهرتز را وعده می دهد.


 
 


 


صدور گواهینامه HDR به شکل HDR10 و همچنین قابلیت Hybrid Log-Gamma یا HLG در این نمایشگر حضور دارد. اتصالات این صفحه نمایش از طریق دو پورت HDMI که از Deep Color و HDCP 2.2 و پروتکل 1.4 پشتیبانی می کنند، فراهم شده است.

از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به دو بلندگوی یک واتی، پشتیبانی از VESA، یک عدد جک هدفون و یک مینی جک اشاره کرد. تولید این محصول فقط به 500 دستگاه محدود شده است و Foris Nova از اول نوامبر (10 آبان) در ایالات متحده، اروپا، چین و ژاپن به بازار عرضه می شود. در حال حاضر قیمت این مدل مشخص نشده و EIZO از کاربران می خواهد تا برای سفارشات و قیمت گذاری مستقیم با آنها تماس بگیرند.
مشخصا این مانیتور ارزان نخواهد بود.


 
منبع خبر : techpowerup
  • 13 مهر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 720
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025