AOC از دو مانیتور خمیده CU34G2 و CU34G2X خود رونمایی کرد

شرکت AOC به تازگی از دو مانیتور خمیده و فوق عریض خود بنام های CU۳۴G۲ و CU۳۴G۲X رونمایی کرده است. هر دو مانیتور از یک پنل ۳۴ اینچی منحنی VA با نور پس زمینه WLED استفاده می کنند. همچنین از FreeSync AMD پشتیبانی می کنند که مطمئن شوید هیچ پارگی در تصویر وجود نداشته و فریم‌ها همانطور که کارت گرافیک پردازش می‌کند، نمایش داده می شوند. همچنین هر دو مانیتور از یک حالت Game Color بهره می‌برند که جزئیات تصویر را افزایش داده و رنگ‌ها بهبود می‌بخشد.
تنها تفاوت در این دو مانیتور در حداکثر نرخ بروزرسانی تصویر آنها است، به طوریکه مدل CU۳۴G۲ دارای نرخ تازه سازی ۱۰۰ هرتزی بوده و مدل CU۳۴G۲X نیز نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی است.
این نمایشگر در خمیدگی 1500R فوق العاده است و نسبت ابعاد 21:9 در کنار رزولوشن 3440x1440 و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه آن را به یک مدل ایده آل تبدیل می‌کند.

 


از نظر فضای رنگی، هر مدل CU۳۴G۲ حدود ۱۲۴ درصد فضای sRGB و ۹۲ درصد AdobeRGB پوشش داده، درحالیکه مدل CU۳۴G۲X از پوشش فضای رنگی ۱۱۹ درصدی sRGB و ۸۸ درصدی AdobeRGB برخوردار است. زوایای دید چه از نظر عمودی و چه افقی 178 درجه است که آن را برای استفاده در هر زاویه‌ای مناسب می‌سازد. هر دو مانیتور یک ورودی DisplayPort 1.2 و دو پورت HDMI دارند، هرچند که مدل CU34G2X از HDMI 1.4 به طرز عجیبی استفاده می کند، در حالی که مدل CU۳۴G۲ از HDMI 2.0 استفاده می کند. شما همچنین می توانید یک چهار پورت USB 3.0 و خروجی هدفون دریافت کنید.

گفتنی است که هر دو مانیتور جدید AOC قرار است از ماه ژانویه ۲۰۲۰ در دسترس مشتریان قرار می گیرد. قیمت مدل CU۳۴G۲ برابر ۴۵۰ دلار و مدل CU۳۴G۲X نیز ۵۵۰ دلار اعلام شده است.









 

منبع خبر : techpowerup
  • 25 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 833
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025