لنوو از سه مانیتور جدید یعنی Q24i ،Q27q و Lenovo ThinkVision S28u رونمایی کرد

نمایشگاه ایفا 2019 محصولات جدیدی برای ما به ارمغان آورده است که لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست. لنوو از سه مانیتور جدید یعنی Q24i ،Q27q و Lenovo ThinkVision S28u با قابلیت کاهش خستگی چشم رونمایی کرد.
بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه مانیتورهای آینده Lenovo باید ارائه دهند، بیاندازیم.


مانیتور لنوو Q24i

مانیتور Q24i معرفی شده توسط لنوو، دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی IPS مجهز به فناوری AMD FreeSync، اسپیکرهای داخلی و وضوح تصویر Full HD است. از دیگر مشخصات فنی مانیتور جدید نرخ بروزرسانی 75 هرتز، زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه و بهره مندی از یک عدد پورت HDMI و یک عدد پورت VGA و یک درگاه خروجی صدا است. Q24i علاوه بر رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل از حاشیه‌های باریکی در سه‌ طرف بهره می‌برد که لنوو آن را NearEdgeless می‌نامد.  

مانیتور لنوو Q27q

 
مانیتور دیگر لنوو با نام Q27q دارای نمایشگر IPS اما در اندازه 27 اینچ، کمی بزرگتر از Q24i است. وضوح تصویر در اینجا بیشتر می شود زیرا مانیتور Q27q از نمایشگر QHD با وضوح ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل برخوردار است. از دیگر مشخصات فنی این مانیتور فناوری AMD FreeSync، نرخ بروزرسانی 75 هرتز، زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه می باشد. Q27q همچنین دارای اسپیکرهای داخلی و درگاه های متنوعی است. با این حال، بر خلاف Q24i، به جای پورت VGA با Dispaly Port 1.2 همراه است.
در این مانیتور‌های جدید شاهد طراحی جدید و منحصر به فرد در بخش پایه آن هستیم که امکان تنظیم زاویه و شیب را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هر دو مانیتور حاشیه های سه طرفه NearEdgeless را شامل می شوند و طبق گفته Lenovo، هر دو مانیتور جدید گواهینامه‌ی Eye Comfort از مؤسسه‌ی TÜV Rheinland دریافت کرده‌اند، این بدان معنی است که هر دو مانیتور برای کاهش لرزش روی صفحه و کاهش فشار چشم طراحی شده اند. همچنین هر دو مانیتور جدید از Lenovo در اواخر این ماه در دسترس خواهند بود. لنوو Q24i کوچکتر با قیمت 189.99 دلار،  لنوو Q27q بزرگتر دارای برچسب قیمت 299.99 دلار است.

در جدول زیر می توانید مشخصات فنی هر دو مانیتور را مقایسه کنید:

 


مانیتور لنوو ThinkVision S28u
 
 ThinkVision S28u، مانیتور دیگر از لنوو می باشد که دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به دو مانیتور اعلام شده است که به دلیل نمایشگر 28 اینچی IPS و وضوح تصویر 4k UHD مناسب برای شرکت هاست. این نمایشگر دارای بسیاری از ویژگی های مشابه Q24i و Q27q است. از جمله این موارد می توان به حاشیه های سه طرفه NearEdgeless، سرعت بروزرسانی 75 هرتز، درگاه HDMI، درگاه Display Port 1.2 و پورت صوتی 3.5 میلیمتری اشاره کرد. این مانیتور همچنین گواهینامه‌ی Eye Comfort از مؤسسه‌ی TÜV Rheinland را دریافت کرده‌ و همچنین حذف نور آبی کمرنگ از مشخصات دیگر آن محسوب می‌شود. 

مشخصات دیگر هنوز افشا نشده اند، اما انتظار می رود که آنها با سایر مانیتورهای اصلی موجود امروز مطابقت داشته باشند.


 
منبع خبر : anandtech
  • 16 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 758
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025