فیلیپس مانیتور 27 اینچ 272B1G را معرفی کرد: 1080P ،75Hz

مانیتور فیلیپس 272B1G که به تازگی معرفی شده است دارای صفحه نمایش 27 اینچی IPS 1080P است، دارای زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه، روشنایی 250 نیت، نسبت کنتراست 1000:1 و 76٪ پوشش NTSC و 98٪ sRGB است. پنل IPS امکان زاویه دید گسترده از 178º (افقی) / 178º (عمودی) را فراهم می کند و دارای یک پوشش ضد تابش است.

این مانیتور شامل چندین ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی مانند PowerSensor و LightSensor به همراه طراحی "فوق العاده با انرژی" است. PowerSensor از سنسور مادون قرمز برای تشخیص حضور کاربر استفاده می کند و می تواند در صورت عدم وجود کاهش قدرت کشش تا 70٪ ضمن افزایش طول مانیتور، باعث کاهش روشنایی صفحه نمایش شود. ویژگی LightSensor از حسگر هوشمند برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش بسته به شرایط نور در اتاق استفاده می کند.

 
                                            

این مانیتور دارای مجوز Energy Star 8.0 و درجه انرژی A++ به دلیل منبع تغذیه داخلی خود است که برای راندمان بالای آن جفت شده است و از سیستم نور پس زمینه W-LED کم مصرف استفاده شده است. قسمت پشتی مانیتور همچنین شامل یک "سوئیچ سخت 0 وات" است که باعث کاهش مصرف برق در مانیتور می شود.

 
این مانیتور دارای یک انتخاب سالم از I/O از جمله HDMI 1.4 ،DisplayPort 1.2 ،DVI-D و VGA (تنها پشتیبانی HDMI و DisplayPort از عملکرد 75Hz) است. این مانیتور از یک جفت بلندگو 2 وات به همراه قابلیت عبور صوتی برای دسترسی آسان برخوردار است، همچنین از یک USB 3/4 درگاه 4 پورت با یک درگاه B.C 1.2 شارژ سریع برخوردار است. SmartErgoBase شامل امکان تنظیم 150 میلی متر ارتفاع، محوری 90 ±، چرخش 180 ± و شیب (-5- -35-) می شود. این مانیتور همچنین از یک مانیتور 100x100 VESA برای نصب سفارشی برخوردار است.
 


 



 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 29 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 658

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025