پیشنهاد ویژه تک رایان؛ مانیتور منحنی ایسوس ASUS ProArt PA34VC

ProArt PA34VC مانیتور حرفه ای 34.1 اینچی UWQHD ایسوس دارای پنل IPS با زاویه دید 178 درجه (افقی/عمودی) و رزولوشن (3440x1440) برای طراحان گرافیک و تولید کنندگان فیلم ایده آل است، که دارای یک صفحه نمایش خمیده IPS، قادر به تولید 100٪ از طیف رنگ sRGB برای تصاویری همه جانبه است، که این یک راه حل عالی برای عکاسان، طراحان گرافیک یا هر کسی است که به دنبال رنگی بسیار دقیق است. همچنین این مانیتور ایسوس از قابلیت تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع برخوردار است.

 
    
 

مانیتور PA34VC شامل دو درگاه USB-C است که از 3 Thunderbolt برای انتقال داده ها با سرعت حداکثر 40 گیگابیت بر ثانیه، DisplayPort و USB 3.1 با منبع تغذیه برای تأمین برق 60W در دستگاه های خارجی پشتیبانی می کند. همچنین دارای ویژگی تصویر در تصویر (PiP) و تصویر به تصویر (PbP) است، در نتیجه این امکان را فراهم می کند که چندین منبع محتوا و تنظیمات رنگ به طور همزمان نمایش داده شود.
مانیتور ProArt PA34VC با پنل فوق العاده QHD از وضوح تصویر 2.4 برابر با صفحه نمایش Full HD برخوردار است. نسبت ابعاد 21: 9 و انحنای 1900R، افزایش خمیدگی صفحه با کاهش بازتاب و ایجاد تمرکز تصویری تقریبا یکنواخت، تجربه مشاهده شما را بهبود می بخشد، همچنین دیدگاه گسترده ای را فراهم می کند و ضمن کاهش حرکت چشم شما در سراسر صفحه، شما می توانید برای مدت طولانی راحت کار کنید.

 

هر مانیتور ProArt PA34VC از قبل کالیبره شده است تا دقت رنگ پیشرو در صنعت را تضمین کند (∆E <2)،
و ویژگی های پیشرفته ردیابی مقیاس خاکستری ایسوس را ارائه می دهد که گزارشی از میزان کالیبراسیون 63، 127 و 255 را ارائه می دهد. این تضمین می کند که تصاویر شما به طور دقیق روی صفحه نمایش بازتولید می شوند و به شما این امکان را می دهند تا ببینید که کارتان پس از اتمام چگونه به نظر می رسد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.








منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 07 دی 1398
  • َAghasi - Admin
  • 967
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025