EIZO مانیتور 27 اینچ FlexScan EV2760 را رونمایی کرد

شرکت EIZO خبر از رونمایی مانیتور FlexScan EV2760، با پنل 27 اینچی و رزولوشن WQHD (2560 × 1440) با طراحی بدون فریم برای محیط های تجاری از قبیل اتاق های تجارت، دفاتر پستی و اتاق های کنترل داد. این مانیتور بهره وری انرژی بالایی داشته و بر طبق استانداردهای محیط زیست توسعه یافته تا صدمه کمتری به بار بیاورد.

مانیتور FlexScan EV2760 دارای فن آوری پنل IPS با نور پس زمینه LED و زاویه دید 178 درجه است. هم چنین دارای روشنایی 350 کاندلا بر مترمربع و نسبت کنتراست 1:1000 می باشد. این مانیتور دارای یک پایه جدید ارگونومیک با تنظیم ارتفاع 169 میلی متر است که به کاربران امکان می دهد تا یک یک لپ تاپ را در زیر آن قرار دهید تا محیطی با دو نمایشگر را در اختیار داشته باشید. همچنین دارای تنظیم شیب گسترده ای از 5 درجه به 35 درجه به بالا، چرخش 344 درجه و محورهای جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت 90 است.


 


دو پورت Display Port، یک HDMI و یک DVI-D ورودی‌های نمایشگر برای اتصال به رایانه های شخصی گنجانده شده است.
با استفاده از عملکرد تصویر در تصویر، محتوا از دو رایانه می تواند همزمان نمایش داده شود، که برای به اشتراک گذاری سریع ایده ها در یک جلسه کوچک مفید است. همچنین این مدل مجهز به چهار درگاه USB 3.1 Type-A است. که کمبود درگاه های USB موجود در لپ تاپ را جبران می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا دستگاه های USB بیشتری - مانند ماوس، صفحه کلید یا هدست را مستقیما به مانیتور متصل کنند.
کاربران می توانند تنظیمات صفحه نمایش شخصی خود را با استفاده از آخرین نسخه نرم افزار اختصاصی Screen InStyle EIZO ذخیره کرده و آنها را بطور خودکار در یک مانیتور متصل بازتاب دهند. این امر بسیار مفید خواهد بود، بخصوص زمانی که شما لپ تاپ خود را به یک نمایشگر به اشتراک گذاشته شده متصل خواهید کرد.
 
EIZO به عنوان بخشی از تلاشهای خود برای حفظ مسئولیت محیط زیست، مانیتور را بدون مقاومت در برابر شعله در بدنه پلاستیک توسعه داد تا قابلیت بازیافت را بهبود بخشد. EIZO همچنین از جعبه های بسته بندی قابل بازیافت برای جعبه هایی که مانیتورها در آن حمل می شوند نیز استفاده می کند. همچنین گواهینامه‌های مختلف مانند نسل هشتم TCO و EPEAT و ENERGY STAR را نیز برای دستگاه خود کسب نموده است. علاوه بر این، EIZO فن آوری های EcoView خود را برای کاهش مصرف برق بدون هیچ گونه تلاش اضافی از کاربران، در اختیار دارد. مصرف انرژی تا تنها 16 وات که تا 50 درصد کمتر از زمانیست که مانیتور با حداکثر روشنایی خود فعالیت می‌کند.

سایر ویژگی ها
 عملکردهای مراقبت از چشم شامل نمایشگر بدون لرزش و دامنه کم نور از 1 سی دی در متر مربع است
 براکت ایستاده اختیاری (PCSK-03) برای اتصال یک کامپیوتر کوچک به پشت مانیتور
 ضمانت پنج ساله و شش ماه ضمانت پیکسل روشن نیست


 

 


مانیتور FlexScan EV2760 برای عرضه در فصل اول سال 2020 در نظر گرفته شده است.










 

 
منبع خبر : techpowerup
  • 12 بهمن 1398
  • َAghasi - Admin
  • 867
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025