پکیج گیمینگ MSI ADVENTURE 202

هنگام خرید سیستم های گیمینگ مبحث لوازم جابنی همیشه داغ است، با توجه به مدل ها و برندهای مختلف موجود در بازار انتخاب این نوع محصولات میتواند شما را سردرگم کند. ما در این مطلب محصولی در نظر گرفتیم که همه این کالاها را در خود گنجانده و قیمت رقابتی آن میتواند نظر شما را جلب کند، باما همراه باشید.
 
کیبورد GK20 MSI در کنار طراحی و متریال با کیفیت خود، میتواند همراه خوبی در بازی ها برای شما باشد. بک لایت رنگین کمانی، مقاومت در برابر نفوذ مایعات به همراه 12 کلید آنتی گوستینگ که به شما سرعت پاسخگویی بالا در هنگام بازی کردن طولانی مدت میدهد از ویژگی های این محصول است.
 

                                                                                 
 
موس GM08 یک موس با جنس بدنه فوق العاده و مقاوم است که با طراحی ارگونومی منحصر به فرد خودش برای استفاده های طولانی و رقابت های نفس گیر یک همراه خوب به شمار میرود که دست را خسته نمیکند. این موس دارای وزنه برای افزایش یا کاهش وزن است و نیز دارای دکمه تنظیم DPI که روی موس تعبیه شده است که میتوانید بهترین حالت را برای استفاده خود شخصی سازی کنید. حداکثر DPI سخت افزاری این موس 3200 است که میتوانید این مقدار را تا 4200 DPI به صورت نرم افزاری افزایش دهید. 6 کلید تعبیه شده برای این موس تمامی نیاز های روزمره شما را برطرف خواهد کرد که با طول عمر مفید 10 میلیون کلیک آن بازده خوبی را از خود به نمایش میگذارد.

 
                                                                                   
 
یکی از مهمترین ویژگی های یک هدست گیمینگ سبک بودن آن است که کاربران را در استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نکند. هدست GH20 با وزن 245 گرمی خود یکی از جذاب ترین و سبک ترین هدست های بازار به شمار می آید. کاپ های گوش با ضخامت 2.5 سانتی متر، مخملی و نرم بوده و به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد عینکی هم در استفاده های طولانی، راحت هستند. با درایوهای 40 میلیمتری به کار رفته در این هدست صدایی صاف و شفاف را در محیط های مختلف بازی تجربه خواهید کرد. در نتیجه تفکیک صدای محیط در کنار میکروفن با کیفیت به کار رفته در این محصول، میتوانید با صدایی رسا و حداقل نویز ممکن با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید. قابلیت کم و زیاد کردن صدا و قطع و وصل کردن میکروفن برای سهولت دسترسی روی کابل این محصول تعبیه شده است. همچینن این محصول سازگاری کامل با انواع پلتفرم ها از قبیل PC ,MAC ,XBOX ,PLAY STATION5 و دیگر محصولات با جک 3.5 میلیمتری را دارا است.
 
                                                                                     

این پکیج جذاب را با یک موس پد با کیفیت که دور دوزی شده با امکان نظافت کردن بدون دردسر به اتمام میرسانیم. جنس رویی این موس پد نرم با دقت بالا در تشخیص داده شدن توسط موس ها طراحی شده و لوگوی MSI روی آن جلوه جذابی به این محصول داده است. جنس زیرین این محصول از سرخوردن آن در هنگام بازی ها جلوگیری میکند.
                                                                                
شما میتوانید این محصول را با گارانتی اصلی و قیمت مناسب در سایت تک رایان تهیه فرمایید یا برای سهولت در پیدا کردن آن اینجا کلیک کنید. هچنین میتوانید برای دریافت مشاوره با فروشندگان مجرب حاضر در فروشگاه تماس حاصل فرمایید.











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان

برچسب ها :

  • 02 آبان 1401
  • Amirreza Tajik
  • 750
مطالب مرتبط :

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025