کیبورد کولرمستر مدل CK550 V2 Gaming RGB

CK550 V2 آخرین مورد اضافه شده به مجموعه صفحه کلید شرکت کولرمستر، کیبوردی مکانیکال با 101 کلید استاندارد می‌باشد، این کلیدها با سوییچ‌هایی که عمری بالای 50 میلیون بار فشرده شده دارند بر روی بدنه‌ای از آلومینیوم صیقل خورده قرار گرفته‌اند و طراحی مینیمال با کلیدهایی شناور را در ذهن تداعی می‌کنند.

در طراحی این کیبورد کلیدهای اضافی وجود ندارد، اما در کلیدها انبوهی از عملکردهای ثانویه را با برچسب گذاری روی کلیدهای صفحه دریافت می کنید. زدن Fn با کلیدهای F تمام تنظیمات روشنایی را کنترل می کند، حالت Gaming (قفل کلید ویندوز) را روشن می کند و همچنین ضبط ماکرو را کنترل می کند. کولرمستر همچنین در این مدل بخشی پارچه‌ای در نظر گرفته است که استراحت‌گاه مچ‌های دست‌تان می‌باشد و می‌تواند در بازی کردن‌های طولانی پذیرای آن‌ها باشد.

 


نکته قابل توجه در طراحی این است که چراغ های نشانگر کلید قفل در بالا سمت راست دارای LED های RGB هستند، بنابراین می توانید رنگ و روشنایی آنها را به همراه بقیه صفحه کلید کنترل کنید. و می‌توان از بین 16.7 میلیون رنگ و با استفاده از کلیدهای مخصوص این کار بر روی کیبورد یا نرم‌افزار انحصاری کولرمستر به مدیریت و شخصی‌سازی آن‌ها پرداخت.

کولرمستر درون این کیبورد از MCU با ARM Cortex M3 32 بیتی استفاده کرده است که نرخ پاسخ یک میلی‌ثانیه‌ای را برایتان به ارمغان می‌آورد؛ کابل اتصال این کیبورد نیز یک کابل USB 2.0 با طول 1.8 متر می‌باشد.‌

چیزی که این صفحه کلید واقعا نمی تواند ادعا کند داشتن کیفیت ساخت به ویژه رده بالا است. وزن آن فقط 852 گرم است و اگرچه ساخت آن از نظر سنگینی منطقی اس
ت، اما به وضوح هسته سنگین برخی از صفحه کلیدهای آزمایشی را ندارد.
‌‌









 
منبع خبر : nxreview.com
  • 25 خرداد 1400
  • َAghasi - Admin
  • 720

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025