بهترین کیبورد گیمینگ 2022

اکثر کیبوردهای گیمینگ دارای کلیدهای مکانیکی هستند، از قابلیت های کلید های مکانیکی این است که هر کلید بلافاصله و بدون مشکل ثبت می شود و به شما امکان می دهد فراتر از فرآیند مکانیکی فشار دادن کلیدها را ببینید و به سادگی خود را در بازی غرق کنید.

تنظیمات صفحه کلید کیبوردهای گیمینگ بسیار متفاوت است و تعداد گزینه ها می تواند بسیار زیاد باشد. کنترل‌های رسانه، چرخ‌های تنظیم صدا، keycaps، کلیدهای ماکرو و سوئیچ‌های واقعی مورد استفاده تنها برخی از مواردی هستند که باید در نظر بگیرید. سوئیچ های صفحه کلیدها دارای تنوع بسیاری از رنگ های هستند.

اساسا کلیدهای کیبورد به سه نوع خلاصه می شوند، خطی، کلیکی و لمسی. همچنین نکته ی دیگری که باید هنگام انتخاب یک کیبورد گیمینگ در نظر داشته باشید، اندازه صفحه کلید است. اگر با انواع کیبوردها آشنایی ندارید می توانید به مطالعه ی ویژگیها و تفاوت کیبورد گیمینگ با کیبورد معمولی بپردازید.

در زیر لیستی از بهترین کیبوردهای گیمینگ که برای هر گیمری می تواند مناسب باشد، جمع آوری شده است. همچنین در این لیست سعی شده است تا به بهترین کیبوردهای گیمینگ ارزان قیمت نیز پرداخته شود.

 

کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Lite Essential
ی
کی از مقرون به صرفه ترین کیبورد های گیمینگ کمپانی ریزر است. این کیبورد عملکرد تایپ خوبی دارد و نرم، سریع و بی صدا است. نسبت به رقبای خود نیز ارزان تر است. با این حال، با وجودیکه سوئیچ های این کیبورد مکانیکی نیست، در عوض به گنبدهای لاستیکی خوب قدیمی یا همان طور که Razer آنها را «کلیدهای غشایی عمل نرم» می‌نامد، متکی است.

از دیگر مشخصات این کیبورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجهز به نورپردازی تک ناحیه ای Razer Chroma با 16.8 میلیون رنگ

کلیدهای درجه بندی بازی با لمس نرم بالشتکی

عملکرد ماکرو قابل برنامه‌ریزی

بی‌صدا

طراحی بادوام

                              

 

مشخصات فنی کیبورد گیمینگ Razer Cynosa Lite Essential

ابعاد: 33 × 174 × 457 میلیمتر

وزن: 904 گرم

نوع اتصال: با سیم (USB)

تعداد کلیدها: 105 عدد کلید

دارای تکیه گاه کف دست

 

کیبورد گیمینگ Corsair K70RGB TKL Champion

یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ کمپانی کورسیر است. این کیبورد از سری TKL می باشد. کیبوردهای TKL یا TenKeyLess کیبوردهایی هستند فاقد نام پد یا همان کلیدهای ماشین حسابی هستند که سمت راست کیبوردها قرار میگیرند. کیبورد گیمینگ مدل K70RGB TKL Champion با طراحی زیبا و دارای کلیدهای Cherry MX است. این کیبورد دارای صفحه نورپردازی است که قابلیت شخصی سازی دارد. همچنین نورپردازی این کیبورد قابلیت این را دارد که برای هر بازی به صورت اختصاصی تغییر دهید. همچنین این کیبورد دارای کلید های با قابلیت شخصی سازی است. البته این کیبورد گیمینگ قیمت بالایی دارید. همچنین پیکربندی کلید های مجزا کنترل مدیا نسبت به سایر کیبوردهای مشابه کمی سخت تر است.

مشخصات فنی کیبورد گیمینگ Corsair K70RGB TKL Champion

وزن: 1209 گرم

ابعاد: 36 x 16.4 x 4 سانتیمتر

نوع اتصال: باسیم

نوع کلید: مکانیکی

نوع سوییچ: Cherry MX Red یا Speed
 

                               



کیبورد حرفه ای
400K Plus Wireless  Logitech

یکی از محصولات کمپانی لاجیتک است که به وسیله دانگل USB به سیستم شما متصل می شود. این کیبورد دارای 83 کلید به همراه 16 کلید میان بر می باشد. یک تاچ پد در سمت راست کیبورد وجود دارد  که از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند و در بالای آن سه کلید برای کنترل صدا تعبیه شده است. منبع تغذیه این کیبورد با استفاده از دو باتری آلکالاین تامین می شد که تا 18 ماه ماندگاری دارد. کیبورد 400K Plus با طراحی زیبا و از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که آن را در برابر بسیاری از صدمات مقاوم کرده است.
 

Logitech K400 Plus Wireless Touch Keyboard - Computer Peripherals -  ShaShinKi

                                                             

مشخصات فنی کیبورد حرفه ای 400K Plus Wireless  Logitech

وزن: ۳۹۰ گرم

نوع اتصال: بی‌سیم

منبع تغذیه: باتری آلکالاین سایز AA

رابط: دانگل USB

تعداد کلیدها: ۸۳ عدد

تاچ پد به همراه پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

دارای کلیدهای مالتی مدیا

کلیدهای میانبر: ۱۶ عدد

برد صفحه کلید: ۱۰ متر

 

کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite

یکی از بهترین کیبوردهای کمپانی ریزر است. این کیبورد باسیم دارای سوئیچ Opto-Mechanical است. کمپانی ریزر با این سوئیچ قصد داشته است تا سریع‌ترین صفحه کلید بازی جهان را تولید کند. با این کیبورد گیمینگ بهترین تجربه تایپ کردن را خواهید داشت. البته این کیبورد حرفه ای گران قیمت با یک صفحه دیجیتال چند منظوره با سه کلید رسانه لمسی به شما امکان دسترسی فوری به همه چیز از روشنایی تا صدا را در چند ثانیه می دهد. که از طریق Synapse 3 قابل تنظیم و برنامه ریزی است. بنابراین شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را داشته باشید. با کیبورد Razer Huntsman Elite می توانید یک تجربه خوب از بازی های خود داشته باشید. از مجموعه ویژگی های این کیبورد گیمینگ یک تکیه گاه مچی مغناطیسی، شماره گیر دیجیتالی چند منظوره و کلید های رسانه ای و نورپردازی Razer Chroma نام برد.

 

                             

 

مشخصات فنی کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Elite

نوع اتصال: با سیم

نوع رابط: پورت USB

سوئیچ های اپتومکانیکال

تعداد کلیدها: 103 کلید

طول عمر: 100 میلیون ضربه کلیدی

دارای استراحتگاه مچ دست ارگونومیک

دارای کلید های قابل برنامه ریزی

دارای نوردهی RGB قابل برنامه ریزی

 

برای خرید بهترین کیبورد گیمینگ می توانید از طریق فروشگاه آنلاین تک رایان اقدام کنید، و یا برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب و حاضر با ما تماس حاصل فرمائید.










 

منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 13 شهریور 1401
  • Amirreza Tajik
  • 917

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025