معرفی موس های گیمینگ برتر 1400

یافتن بهترین موس گیمینگ مناسب یکی از دغدغه های گیمرها و کاربران حرفه ای است. تقریبا هر هفته چندین مدل موس جدید روانه بازار می شود و کمپانی های متعددی در راستای تولید قطعات گیمینگ فعالیت می کنند.
یکی از کمپانی های که در زمینه موس گیمینگ نام آشنایی دارد، کمپانی ایسوس است. این شرکت طی چند دهه ی گذشته توانسته جایگاه جهانی خود را بدست آورد. کمپانی ایسوس از یک شرکت کوچک و با تولید مادربرد کارش را آغاز کرد اما اکنون یکی از کمپانی­های پیشرو در صنعت فناوری است. ایسوس توانسته با طراحی های فوق العاده و فناوری های پیشرفته مورد تحسین کاربران قرار گیرد. در این مطلب به معرفی چند مدل برتر از برند ایسوس می­پردازیم.
 

موس گیمینگ ایسوس ROG Gladius II Origin

موس ROG Gladius II Origin یکی از حرفه­ای­ترین موس های برند ایسوس است، این موس مخصوص بازی طراحی شده و هر امکاناتی که یک گیمر به آن نیاز دارد را در اختیارش قرار می دهد. این موس دارای طراحی ارگونومیک دست راست و دست چپ است. تعداد کلید های این موس 6 عدد است که 2 عدد از این کلیدها در کنار موس تعبیه شده و برای انجام Back یا Forward، گیمر از آن استفاده می کند تا به فعالیتش سرعت ببخشد، این کلید ها توسط کاربر قابل برنامه ریزی و مدیریت هستند. همانطور که در مقاله ی قبلی در مورد نکات خرید موس صحبت کردیم، یکی از این نکات دقت موس است که هر چه عدد آن بیشتر باشد، بهتر است. همچنین این موس دارای دقت 12000 DPI است. اتصال این موس باسیم بوده و با پورت USB به سیستم شما متصل می شود.
 


اطلاعات فنی موس گیمینگ ایسوس ROG Gladius II Origin

ابعاد: 45×67×126 میلیمتر
وزن: 110 گرم
نوع اتصال: با سیم
رابط: USB
دقت سنسور: 12000DPI
تعداد کلیدها: 6 دکمه قابل برنامه ریزی
نورپردازی قابل تنظیم
 

 

موس گیمینگ ایسوس TUF Gaming M5

موس TUF Gaming M5 Gaming یک مدل جمع و جور است که راحتی و عملکردی که یک گیمر از موس گیمینگ انتظار دارد را برآورده می کند. طراحی این موس به گونه­ای است که برای مدت طولانی بدون خستگی و درد می­توانید از آن استفاده کنید. موس TUF Gaming M5 Gaming با طراحی ارگونومیک و دقت بالا، مخصوص بازی­های رایانه­ای و برد گیمر تولید شده است. موس اپتیکال TUF Gaming M5 دارای 6 کلید و با دقت 6200DPI  به بازار عرضه شده است. همچنین این مدل از نورپردازی قابل تنظیم ASUS Aura Sync RGB بهره برده است.  جنس بدنه این موس دارای یک پوشش تخصصی برای جلوگیری از تعریق است.
 



اطلاعات فنی موس گیمینگ ایسوس TUF Gaming M5

ابعاد: 42×61×111 میلیمتر
وزن: 110 گرم
نوع اتصال: با سیم
رابط: USB
دقت سنسور: 6200DPI
تعداد کلیدها: 6 عدد
نوع حسگر: اپتیکال



موس گیمینگ ایسوس ROG Strix Evolve

موس گیمینگ ROG Strix Evolve یکی از محصولات برتر شرکت ایسوس برای کاربران حرفه­ای و گیمرها است که 8 کلید ماکرو و قابل برنامه ریزی دارد. این موس باسیم از طریق درگاه USB به سیستم شما متصل می­شود. از ویژگی­های مهم این موس قابلیت ضربه پذیری 50 میلیون کلیک است که نشانگر دوام و کیفیت بالای تولید موس گیمینگ ایسوس ROG Strix Evolve می­باشد. موس گیمینگ اپتیکال با میزان دقت 7200DPI به بازار ارائه شده است.
 


اطلاعات فنی موس گیمینگ ایسوس ROG Strix Evolve

ابعاد: 41×65×125 میلیمتر
وزن: 100 گرم
نوع اتصال: با سیم
پورت: USB
دقت سنسور: 7200DPI
تعداد کلیدها: 8 عدد ماکرو قابل برنامه ریزی



موس گیمینگ ایسوس ROG Spatha

موس گیمینگ ROG Spatha یکی از حرفه­ای­ترین موس­های گیمینگ کمپانی ایسوس است که 12 عدد کلید قابل برنامه­ریزی و دقت سنسور 8200dpi به بازار عرضه شد. این موس گیمینگ باسیم بوده و از طریق درگاه USB به سیستم متصل می­شود و همچنین می­توانید از این موس گیمینگ به صورت بی سیم هم استفاده کنید. با رابط منحصر به فرد ROG Armory کاربر می­تواند به راحتی نسبت به شخصی­سازی کلید­ها، عملکرد و تنظیمات نور اقدام کند. البته این موس گیمینگ حرفه ای قیمت بالایی دارد و اگر شما داشتن یک موس گیمینگ حرفه ای برایتان بسیار اهمیت دارد و می توانید مبلغ بالایی را برای آن صرف کنید، این مدل موس بهترین گزینه برای انتخاب است.
 


اطلاعات فنی موس گیمینگ ایسوس ROG Spatha

ابعاد: 45×89×137 میلیمتر
وزن: 178 گرم
نوع اتصال: با سیم و بی سیم
دقت سنسور: 8200dpi
تعداد کلیدها: 12 عدد با قابلیت برنامه‌ریزی
نوع حسگر: لیزری
کلید: Back / Forward
 
 
برای انتخاب و خرید بهترین موس گیمینگ ایسوس موجود در بازار، با قیمت های بسیار مناسب، پیشنهاد می کنیم به صفحه موس ها در فروشگاه تک رایان مراجعه نمایید.
 
یکی از کمپانی هایی که به صورت حرفه ای در زمینه تولید سخت افزارهای گیمینگ فعالیت می کند، کمپانی ریزر است. اگر شما جزء کسانی هستید که به بازی­های کامپیوتری علاقه مند هستند، حتما نام این کمپانی را بارها شنیده­اید.
این کمپانی توانسته موس­های گیمینگ قدرتمندی را روانه بازار کند که در ادامه این مطلب به معرفی چند مدل از آن می­پردازیم.
 


موس گیمینگ Razer Deathadder Elite

موس گیمینگ Deathadder Elite یکی از حرفه­ای­ترین موس­های گیمینگ کمپانی ریزر است. این موس برای افراد راست دست مناسب است و دارای 4 کلید میانبر و دقت بالای 16000DPI می­باشد. موس گیمینگ Deathadder Elite با سیم بوده و توسط رابط USB به سیستم متصل می­شود.

 


اطلاعات فنی موس گیمینگ Razer Deathadder Elite

ابعاد: 127×70×24 میلیمتر
وزن: 105 گرم
نوع اتصال: با سیم
دقت سنسور: 16000dpi
تعداد کلیدها: 7 عدد
نوع حسگر: اپتیکال
 
 

موس گیمینگ Razer Viper

موس گیمینگ ریزر Viper امکان استفاده از هر دو دست را برای کاربر فراهم نموده است. این موس گیمینگ بسیار سبک به گیمر کمک می­کند تا بتواند عکس العمل سریعی را هنگام بازی داشته باشد. این موس از تکنولوژی سوئیچ­های نوری بهره­مند شده است تا بتواند با سرعت گیمر همراه شود. همچنین موس گیمینگ مدل Razer Viper با دقت 16000DPI یکی از دقیق­ترین موس­ها به شمار می­رود. کمپانی ریزر در ساخت این موس از کابلهای Speedflex استفاده کرده، این کابل باعث می­شود تا موس حرکت نرم­تری را داشته باشد.
 


اطلاعات فنی موس گیمینگ Razer Viper
ابعاد: 126×66×37 میلیمتر
وزن: 69 گرم
نوع اتصال: با سیم
دقت سنسور: 16000dpi
تعداد کلیدها: 8 عدد
نوع حسگر: اپتیکال
 
 
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب فروشگاه آنلاین تک رایان تماس حاصل فرمائید.











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 21 تیر 1400
  • َAghasi - Admin
  • 757

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025