کیبورد Q5 دنیای صفحه کلید ها را متحول می کند

جدیدترین محصولات الکتریکی دنیا هر سال در نمایشگاه تجهیزات مصرفی الکترونیکی با نام CES در معرض دید عموم قرار می گیرد. نمایشگاهی که به نوعی بزرگترین رویداد فناوری سال به حساب آمده و مکان خوبی برای عرضه آخرین فناوری های برتر جهان از قبیل گجت، اسمارت فون، وسایل خانگی هوشمند خواهد بود.
در این بین یکی از محصولات جذاب و کاربردی عرضه شده سال 2017 صفحه کلید مکانیکی خاص و متفاوت Q5 کمپانی Das Keyboard خواهد بود. این کیبورد با اتصال به دنیای اینترنت قابلیت تغییر رنگ 104 کلید را با نور پس زمینه RGB فراهم کرده تا از این طریق استفاده کاربر از کلیدهای رنگی جدا شده بصورت سهل و آسان صورت بگیرد.

 

سازگاری با فضای اتصال ابری IFTTT و Zapier برای دریافت پیام، یادآوری تقویم و ... از دیگر مزایای این محصول است. در ساخت این صفحه کلید از ground- breaking الکترونیک استفاده شده و سیستم روشنایی RGB و LED تامین کننده نور صفحه خواهند بود. سویچ های مکانیکی Gamma - ZULU کیبورد با تحمل فشار 100 میلیون بار و شماره گیر Q که نقش کلید دستور العمل را ایفا می کند، بعلاوه دو ورودی و یک خروجی و در نهایت سازگاری با سیستم عامل های لیندوکس، مک و ویندوز خیال شما را برای کاربردی بودن این محصول راحت خواهد کرد.

به گفته سازندگان این صفحه کلید که کار با آن حدود 45 بار سریع تر از اکثر صفحه کلید ها خواهد بود با قیمت 260 دلار از سال آینده عرضه خواهد شد.





 
منبع خبر : yjc.ir
  • 13 دی 1395
  • َAghasi - Admin
  • 1813
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025