بهترین مانیتورهای حرفه ای ایسوس 2022

اگر تا به حال مانیتور گیمینگ یا لپ تاپ خریده ­اید، به احتمال زیاد با نام برند ایسوس مواجه شده ­اید. برند Asus که با نام تجاری AsusTek نیز شناخته می­شود، در سال 1989 در تایوان تاسیس شده است. ایسوس عمدتا بر روی مانیتورهای گیمینگ تمرکز می­کند، بنابراین کمپانی ایسوس گزینه ­های بسیار خوبی برای گیمرها دارد. این شرکت طیف گسترده­ ای از مانیتورهای بازی را با وضوح و نرخ تازه ­سازی متفاوت می­سازند. جالب است بدانید ایسوس نمایشگرهای خارق العاده ­ای را نیز برای افراد خلاق و حرفه­ ای طراحی کرده است. اکثر مانیتورهای ایسوس که برای عکاسان، طراحان و ویرایشگرهای ویدئویی طراحی شده‌اند، در سری ProArt  آن قرار می‌گیرند.
همچنین اگر شما گیمری هستید که به دنبال بهترین مانیتور ASUS هستید، چند گزینه مانیتور گیمینگ عالی از سری­ های ROG و TUF ایسوس با نرخ تازه ­سازی بالا پیدا خواهید کرد. مانند ASUS ROG Swift PG279QM ، یک مانیتور گیمینگ چشمگیر با رزولوشن 440 پیکسل در هر اینچ و نرخ تازه سازی 240 هرتز است که البته نیاز به کارت گرافیک حرفه ­ای نیز خواهید داشت.

در این مقاله سعی شده است بهترین مانیتورهای برند ایسوس را به شما معرفی کنیم. همچنین شما می­توانید برای خرید مانیتور ایسوس وارد صفحه مربوطه در فروشگاه تک رایان شوید و به صورت آنلاین و یا حضوری نسبت به خرید آن با گارانتی معتبر اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز می­توانید با کسب راهنمایی از کارشناسان مجرب و حاضر در مجموعه ­ی تک رایان، یک مانیتور حرفه ­ای مطابق با نیاز و بودجه ­ی خود انتخاب کنید.
 

 

مانیتور حرفه ­ای Asus ProArt Display PA329CV

مانیتورهای حرفه­ ای سری ProArt مدل PA329CV دارای دقت بالایی است که باز تولید رنگ قوی ایجاد می کند. این مانیتور با نمایش رنگ های واقعی در سطح بالا برای هنرمندانی که نیاز به تشخیص و کار با رنگ ها و سایه­ های بسیار مشابه دارند، مناسب است. همچنین این مانیتور از DisplayPort Alt Mode پشتیبانی می­کند و به شما امکان می‌دهد لپ‌تاپ خود را از طریق یک پورت USB-C با قابلیت Thunderbolt یا DP Alt به نمایشگر متصل کنید. مانیتور ProArt PA329CV دارای صفحه نمایش 32 اینچی 4K است که از تکنولوژی پنل IPS بهره برده است. این مانیتور با زاویه دید گسترده 178 درجه استاندارد دارای طیف رنگی گسترده تاییده شده است. با استفاده از طراحی C-clamp فضای کاری شما را با تنظیمات شیب، چرخش، محور و ارتفاع یک تجربه مشاهده راحت خواهید داشت. این مانیتور با استفاده از فناوری انحصاری ASUS Ultra-Low Blue Light از چشمانتان در برابر انتشار نور آبی محافظت میکند که ممکن است برای بینایی شما مضر باشد. بنابراین شما می­توانید برای مدت طولانی با این مانیتور کار کنید بدون اینکه احساس خستگی در چشمان خود داشته باشید. برای استفاده از تنظیمات نور آبی از طریق منوی روی صفحه از طریق کلید میانبر به راحتی دسترسی خواهید داشت.

 

مشخصات فنی مانیتور حرفه­ ای Asus ProArt Display PA329CV

اندازه صفحه نمایش: 32 اینچ
نوع پنل نمایشگر: IPS
زمان تاخیر: 5ms
روشنایی: cd/400
زاويه ديد افقی و عمودی: 178 درجه
تعداد رنگ های نمایشگر: 1073.7M
 
 

 

مانیتور گیمینگ Asus ROG Strix XG349C

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG349C برای گیمرهایی که به دنبال داشتن یک مانیتور گیمینگ همه جانبه با صفحه منحنی فوق عریض هستند مناسب است. با نمایشگر ROG Strix XG349C دید محیطی شما هنگام بازی گسترش خواهد داشت. این مانیتور دارای صفحه نمایش 34 اینچی 21:9 تصویری خیره کننده ارائه می­دهد. این مانیتور دارای زمان تاخیر 1 میلی ثانیه با همگام‌سازی تاری حرکت بسیار کم می­باشد. کمپانی ایسوس با استفاده از فناوری Fast IPS و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه، تصاویر واضح بازی با نرخ فریم بالا فعال می‌کند.


                                             


مشخصات فنی مانیتور گیمینگ Asus ROG Strix XG349C

اندازه صفحه نمایش: 34 اینچ
نوع پنل نمایشگر: IPS
زمان تاخیر: 1ms
روشنایی: cd/400
زاويه ديد افقی و عمودی: 178 درجه
تعداد رنگهای نمایشگر: 1073.7M
 

مانیتور حرفه ­ای ASUS ProArt Display PA278QV

یکی از برترین مانیتورهای حرفه ­ای proArt برند ایسوس مدل PA278QV با صفحه نمایش 27 اینچ و تکنولوژی IPS است. این مانیتور که با دقت تصویر WQHD (رزولوشن 1440×2560) و با طراحی بدون فریم وارد بازار شده است، یکی از بهترین گزینه ­ها برای کاربران حرفه­ ای هست که نیازهای حرفه ­ای خلاق از ویرایش عکس و ویدئو گرفته تا طراحی گرافیکی را برآورده می­کند. این مانیتور توانسته است با نرخ نوسازی 75 هرتز و فناوری همگام سازی تطبیقی عملکرد سریعی را ارائه دهد. از قابلیت ­های این مانیتور می­توان به پایه ارگونومیک با تنظیم شیب، چرخش، محور و ارتفاع برای داشتن دید راحت و وسیع، و همچنین قابلیت نصب روی دیوار اشاره کرد.

                                                                       

مشخصات فنی مانیتور حرفه ای ASUS ProArt Display PA278QV

اندازه صفحه نمایش: 27 اینچ
تکنولوژی پنل: IPS
دقت تصویر: 1440×2560 پیکسل
زمان پاسخگویی: 5 میلی ثانیه
نرخ تازه سازی: 75 هرتز
روشنایی: cd/350
نسبت تصویر: 16:9
حداکثر زاویه دید افقی/عمودی: 178 درجه
 
 

 

مانیتور گیمینگ ASUS ROG SWIFT PG259QN

مانیتور گیمینگ PG259QN ایسوس دارای پنل 24.5 اینچی است و یکی از مانیتورهای نسبتا عریض است. مانیتور گیمینگ PG259QN دارای تکنولوژی پنل IPS است و اولین مانیتور گیمینگ 360 هرتزی در جهان است. ایسوس با استفاده از فناوری ASUS Fast IPS و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه تصاویر واضح بازی با نرخ فریم بالا را ارائه می­­دهد. همانطور که در بالا اشاره کردیم این مانیتور دارای نرخ تازه سازی 360 هرتزی که باعث میشود تا تصاویر با حرکات سریع را با کیفیت بالایی به نمایش بگذارد و می­تواند برای بازی­ هایی مانند رانندگی یکی از بهترین انتخاب­ ها باشد. بنابراین این مانیتور یکی از گزینه ­های مناسب برای گیمرها محسوب می­شود. مانیتور گیمینگ PG259QN از طراحی زیبایی برخوردار است، پایه ­ی این مانیتور فلزی و از ترکیب رنگ تیتانیوم و مسی استفاده شده است. این مانیتور با استفاده از ویژگی­هایی مانند پایه ارگونومیک با تنظیمات شیب، چرخش، محور و ارتفاع، تجربه دید راحت را تضمین می­کند.

                                                                              
 


مشخصات فنی مانیتور گیمینگ ASUS ROG SWIFT 360HZ PG259QN

اندازه صفحه نمایش: 24.5 اینچ
تکنولوژی پنل: IPS
دقت تصویر: 1080×1920 پیکسل
زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه
نرخ تازه سازی: 360 هرتز
نسبت تصویر: 16:9
حداکثر زاویه دید افقی/عمودی: 178 درجه
تعداد رنگ قابل نمایش: 1073.7 میلیون رنگ
 
 

 

مانیتور گیمینگ ASUS TUF VG24VQE Curved

مانیتور گیمینگ ایسوس TUF VG24VQE با صفحه نمایش 23.6 اینچی و نرخ تازه ­سازی فوق العاده سریع 165 هرتزی یکی از بهترین گزینه ­ها برای گیمرهای حرفه­ ای محسوب می­شود. این مانیتور با رزولوشن 1080×1920 و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه به بازار عرضه شده است. مانیتور گیمینگ ایسوس TUF VG24VQE یکی از مانیتورهای مقرون به صرفه و میان رده است که برای گیمرهای حرفه­ ای و کسانی که به دنبال گیم پلی همه جانبه هستند طراحی شده است. این مانیتور دارای صفحه نمایش منحنی است که ایسوس از فناوری Adaptive-Sync برای بازی بسیار روان در آن استفاده کرده است. همچنین این مانیتور به شما امکان می­دهد هنگام بازی و تماشای فیلم از زاویه دید گسترده با تغییر رنگ کمتر لذت ببرید
.

 

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ ASUS TUF VG24VQE Curved

اندازه صفحه نمایش: 23.6 اینچ
تکنولوژی پنل: VA
دقت تصویر: 1080×1920 پیکسل
زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه
نرخ تازه سازی: 165 هرتز
نسبت تصویر: 16:9
حداکثر زاویه دید افقی/عمودی: 178 درجه
تعداد رنگ قابل نمایش: 16.7 میلیون رنگ












 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 27 شهریور 1401
  • Amirreza Tajik
  • 798

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025