برترین فلش مموری ها 2022

داشتن یک فلش مموری در خانه به شما کمک می­کند تا ذخیره، انتقال و حتی پشتیبان­ گیری از فایل­ها برای شما آسان شود.
فلش مموری ­ها می­توانند اطلاعاتتان را به سرعت از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر، پرینتر، تلویزیون و یا روتر انتقال دهند. اگر فلش مموری شما ظرفیت حافظه بالایی دارد می­توانید از آن برای پشتیبان ­گیری فایل­هایتان استفاده کنید. انتقال داده­ ها از کامپیوتر به فلش مموری­ ها بسیار آسان و سریع است. کافیست که فلش مموری را به پورت USB دستگاه وصل کنید و فایل­ها را بکشید و رها کنید.

با این حال انتخاب فلش مموری مناسب همیشه چندان ساده نیست. این به این دلیل است که حداقل چهار پروتکل اتصال USB مختلف وجود دارد USB 2.0، USB 3.0، USB 3.1 و USB 3.2 و هر کدام چندین برابر سریعتر از پروتکل قبلی هستند. سرعت خواندن/نوشتن سریع می­تواند در زمان کپی کردن فایل­های حجیم در زمان شما صرفه­ جویی کند. البته در نظر داشته باشید که همه دستگاه ها نمی­توانند از سریع­ترین پروتکل­ ها پشتیبانی کنند. بنابراین قبل از انتخاب فلش مموری، به پورت­ های دستگاه خود توجه کنید. (هر پروتکل جدید از پروتکل­ های قبلی نیز پشتیبانی می­کند.)
برخی از فلش مموری ­ها دارای قابلیت رمزنگاری هستند که این قابلیت بسیار کارآمد در صورت گم شدن یا دزدیده شدن فلش مموری، و یا دسترسی افراد کنجکاو به درایو شما، از به سرقت رفتن اطلاعات شما محافظت می­کند.

اگر شما یک فلش مموری با کانکتور USB-C انتخاب کنید، می‌توانید از آن با لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدیدتر، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی، به‌علاوه مک‌های جدید و حتی جدیدترین آی‌پدها استفاده کنید. برخی فلش مموری­ ها دارای کانکتورهای لایتنینگ ثانویه هستند تا به آیفون و آیپدهای قدیمی نیز متصل شوند.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله هنوز مطمئن نبودید کدام فلش مموری برای شما مناسب است می­توانید برای کسب راهنمایی و مشاوره با کارشناسان مجرب و حاضر در فروشگاه تک رایان تماس حاصل فرمائید و یا برای خرید فلش مموری مقرون به صرفه و حرفه ­ای وارد صفحه مربوطه در فروشگاه تک رایان شوید.
 
برای کمک به شما در انتخاب بهترین و مناسب­ ترین فلش مموری با توجه به نیازهایتان در این مقاله سعی کرده­ ایم تا برترین فلش مموری­ ها را براساس قیمت، کارآیی، سرعت انتقال داده ­ها، ابعاد و حجم ظرفیت اولویت بندی کنیم.
 
 

فلش مموری ADATA i-Memory AI720

طرفداران محصولات اپل همیشه به دنبال لوازم­ های جانبی خاص و سازگار با اپل هستند. فلش مموری OTG برند ای دیتا که با نام i-Memory AI720 در بازار موجود است، یک فلش مموری با طراحی بسیار جذاب، باریک و سبک که آن را به یکی از فلش مموری های پیشتاز و باکیفیت تبدیل کرده است.AI720  به گونه ای طراحی شده است که یک طرف آن از Lightning و طرف دیگر USB 3.1 پرسرعت پشتیبانی می­کند تا به راحتی برای اشتراک‌گذاری در iOS و Mac استفاده کنید.
ضخامت این فلش مموری تنها 7.5 میلیمتر است که از نظر ارتفاع با آیفون همخوانی دارد. با این وجود،AI720  باریک تا 128 گیگابایت ظرفیت دارد که به شما امکان دسترسی به فضای ذخیره ­سازی فراوان را می­دهد. فلش مموری ADATA i-Memory AI720 از فناوری پوشش نانو برای محافظت از اطلاعات شما در برابر آب، گرد و غبار و زنگ ­زدگی بهره برده است. با استفاده از رمزگذاری قدرتمند این فلش مموری دیگر نگران به سرقت رفتن اطلاعات خود نباشید.


 

 


مشخصات فنی فلش مموری ADATA i-Memory AI720

ظرفیت: 32GB, 64GB
ابعاد: 7.5×23.5×56 میلیمتر
وزن: 11 گرم
جنس بدنه: فلز
رابط:Lightning ، USB 3.1
مقاوم در برابر آب
مقاوم در برابر ضربه، دما
قابلیت رمز­گذاری
 



فلش مموریSamsung FIT Plus   

فلش مموری مدل FIT Plus یک فلش مموری کوچک با سرعت بالای USB 3.1 و با ظرفیت­ های 32 گیگابایت، 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت می­باشد که توسط برند سامسونگ به بازار عرضه شده است. این فلش مموری بند انگشتی به راحتی قابل حمل است و شما با اطمینان همیشه یک فضای ذخیره ­سازی همراه خود خواهید داشت و به گونه­ ای طراحی شده است که به طور مداوم می­تواند بروی دستگاه شما بماند و همیشه آماده استفاده باشد.
سرعت خواندن سریع و راحت تا 400 مگابایت بر ثانیه  با استاندارد USB 3.1 تضمین می­کند که انتقال داده بدون کاهش سرعت انجام شود، شما می­توانید یک فایل ویدیویی 3 گیگابایتی 4KUHD  را از FIT Plus به رایانه شخصی خود در عرض 10 ثانیه انتقال دهید. از ویژگی­ های دیگر این فلش مموری می توان به بدنه ضد آب، ضد ضربه، ضد دما، ضد مغناطیس و ضد اشعه ایکس اشاره کرد.


 
                                                                       


مشخصات فنی فلش مموری SamsungFIT Plus   

ظرفیت: 32GB, 64GB, 128GB, 256GB
ابعاد:23.60 ×19× 7.30میلیمتر
وزن: 3.10 گرم
رابط: USB 3.1 Gen 1
مقاوم در برابر آب
مقاوم در برابر ضربه، دما
ضد مغناطیس
ضد اشعه ایکس
 



فلش مموری Adata S102 Pro Advanced

فلش مموری S102 Pro Advanced یک ذخیره­ کننده تکامل یافته است که توسط کمپانی Adata با بدنه آلیاژ آلومینیوم و بسیار با کیفیت به بازار عرضه شده است. این فلش مموری با استفاده از رابط USB 3.2 که به طور فراینده­ای بین کاربران محبوب می­باشد و از آخرین رابط انتقال USB 3.2 Gen 1 با سرعت خواندن تا 200 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن تا 120 مگابایت در ثانیه بهره برده است. در مقایسه با S102، راندمان انتقال S102 Pro تا 50٪ افزایش یافته است و در نتیجه زمان انتظار هنگام انتقال داده فایل­های بزرگ را کاهش می­دهد.
با توجه به بدنه آلومینیومی Adata S102 Pro Advanced این فلش مموری نه تنها بسیار با دوام است بلکه زیبایی منحصر به فردی نیز دارد. همچنین با وجود درپوش دیگر نیازی نیست نگران ورود گرد و غبار به فلش مموری باشید، درپوش را می­توان در پشت محفظه درایو در هنگام استفاده قرار داد و از گم شدن تصادفی آن نیز جلوگیری کرد. این فلش مموری در رنگ­های آبی و خاکستری و با ظرفیت­های 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت در بازار موجود می­باشد.


 
 

مشخصات فنی فلش مموری Adata S102 Pro Advanced

ابعاد: 11×19×62 میلیمتر
وزن: 13 گرم
ظرفیت: 8GB, 16GB, 32GB, 64GB, 128GB
ضد آب نیست
سازگار با سیستم عامل‌های Windows XP, Vista 7, 8, 8.1, 10, Mac OS X 10.6 or later, Linux kernel 2.6 or later
 

 


فلش مموری SanDisk Extreme Pro SDCZ880

SanDisk's Extreme Pro یکی از توانمندترین فلش مموری­ های موجود در بازار است، البته برای تهیه این فلش مموری باید هزینه بالایی را پرداخت کنید. این درایو با ظرفیت حداقل 128 گیگابایت تا 1 ترابایت عرضه می‌شود و اتصال USB 3.2 را ارائه می‌کند که سرعت بالای انتقال داده­ ها را تضمین می‌کند. به گفته کمپانی SanDisk، Extreme Pro SDCZ880 می­تواند سرعت خواندن تا 420 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن تا 380 مگابایت در ثانیه را ارائه دهد. این باعث می­شود Extreme Pro یکی از بهترین درایوهای فلش USB باشد. بدنه این فلش مموری از روکش آلومینیومی است که به لطف آن نسبت به ضربه­ ها و آسیب­ های دیگر مقاوم است و می­تواند به خوبی از اطلاعات شما محافظت کند. همچنین این درایو با USB 3.0 و USB 2.0 نیز سازگار است.
با استفاده از رمزگذاری 128 بیتی AES، می‌توانید از داده‌هایی که نمی‌خواهید دیگران به سرقت ببرند محافظت کنید.


 


مشخصات فنی SanDisk Extreme Pro SDCZ880

ابعاد: 71×21×11 میلیمتر
رابط: USB 3.2
ظرفیت: 128GB, 256GB, 512GB, 1TB
سرعت خواندن: 420 مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن: 380 مگابایت بر ثانیه
ضد ضربه
قابلیت رمزگذاری
 

 

فلش مموری Adata Unidad UV150

کمپانی ای­ دیتا یکی از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های ذخیره کننده است که به دلیل کیفیت و عملکرد بالای محصولاتش بین کاربران محبوب است. فلش مموریAdata Unidad UV150 با طراحی جذاب و کلاسیک با نمای خارجی مرواریدی بدون شک یکی از جذاب­ترین فلش مموری­های موجود در بازار است که قیمت مقرون به صرفه­ ای دارد و با استفاده از رابط Super Speed USB3.2 Gen 1 با سرعت بالایی اطلاعات شما را انتقال می­دهد. طراحی مینیمالیستی و مدرن آن با رنگ‌های قرمز مایل به قرمز عقیق درخشان، آن را به یک اکسسوری شیک و کاربردی تبدیل کرده است. سطح این درایو براق است و یک شکاف بند پهن در پایه­ ی فلش وجود دارد که به راحتی می­توانید از تسمه­ ها برای آن استفاده کنید. همچنین این فلش دارای یک درپوش محکم و ایمن است که به راحتی می­توانید موقع استفاده آن را در قسمت پشت درایو نگهدارید تا گم نشود. این فلش مموری با ابعاد 10×18×58 میلیمتر و با وزن 9 گرم در رنگ­های مشکی و قرمز در بازار موجود است.
این فلش مموری همچنین از پورت­های USB2.0 و USB3.0 نیز پشتیبانی می­کند. در صورتی که دستگاه شما دارای پورت USB3.0 باشد از سرعت بالای انتقال داده ها بهره مند خواهید شد.


 


مشخصات فنی فلش مموری AdataUnidad UV150 

ابعاد: 58×18×10 میلیمتر
وزن: 9 گرم
جنس بدنه: پلاستیک
رابط‌ها: USB3.0، USB2.0
ظرفیت: 32GB, 64GB, 128GB
سرعت خواندن: 90 مگابیت بر ثانیه
سرعت نوشتن: 40 مگابیت بر ثانیه











 

منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 10 مرداد 1401
  • Amirreza Tajik
  • 785

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025