ADATA اس اس دی اکسترنال جدید MLC IESU317 و فلش IUFU33B را معرفی کرد

با وجود افزایش تصویب ذخیره سازی ابری، امروزه هنوز هم به ذخیره سازی محلی نیاز است، به ویژه درایوهای خارجی. از این گذشته، مصرف کنندگان کمتر این روزها دسکتاپ می خرند و در عوض به لپ تاپ، تبلت و مبدل متکی هستند. این نوع رایانه ها به طور معمول اجازه اضافه کردن یک درایو داخلی را نمی دهند. برخی حتی اجازه ارتقاء درایو تنها را هم نمی دهند. خوشبختانه USB هنوز در اینجا برای گسترش فضای ذخیره سازی است.

ADATA تولید کننده برتر به تازگی از دو محصول جدید که فلش با نام MLC IESU317 و حافظه اس اس دی با نام IUFU33B است رونمایی کرد. هر دو محصول به فلش MLC NAND مجهز شده اند و از رابط پر سرعت USB 3.2 پشتیبانی می کنند که از دوامی عالی و عملکردی پیشرفته بهره می برند.

SSD اکسترنال IESU317

SSD اکسترنال IESU317 از طراحی و شکلی باریک به قطر 9.6 میلی متر و یک پوشش فلزی مات بهره برده است که نه تنها بسیار بادوام است بلکه در برابر خراشیدن و اثر انگشت نیز مقاوم است. همچنین رابط USB 3.2 Gen 1 در این SSD، سرعت خواندن و نوشتن را تا حداکثر 435/400 مگابایت در ثانیه برای انتقال سریع داده ها و تهیه نسخه پشتیبان ارائه می کند. این محصول به طور قابل توجهی حفظ داده ها را گسترش می دهد و خطر فساد یا از بین رفتن داده ها را کاهش می دهد.
علاوه بر این، SSD از رمزنگاری AES 256 بیتی برای محافظت از داده ها برخوردار است و حداکثر ظرفیت آن برابر با 1 ترابایت خواهد بود و این امر به ویژه برای کاربرانی که در زمینه انیمیشن، عکاسی، طراحی گرافیک و همچنین کاربرانی که نیاز به رمزگذاری دارند، مناسب است.

 


فلش IUFU33B

Flash Drive ADATAIUFU33B - سبک و قابل حمل ، پلاگین و بازی
درایو فلش IUFU33B از فلش MLC استفاده می کند تا یک چرخه P/E بالا تا 3K برای تقویت اطلاعات و تقویت عملکرد در مقایسه با محصولات مشابه TLC فراهم کند. علاوه بر این، در بخش اتصال این فلش از آبکاری طلا استفاده شده است می تواند در برابر درج ها و حذف های مداوم مقاومت کند و به افزایش طول عمر محصول کمک می کند.
این مدل با USB 3.2 و 128 گیگابایت فضا، می تواند حداکثر داده ها را با سرعت انتقال بالا ذخیره کند.

 


علاوه بر این، IUFU33B یک طراحی صنعتی شیک و کاربردی از جمله یک پوشش فلزی محکم را اسپرت می کند. همچنین در این مدل نیازی به نصب درایور پشتیبان نخواهد بود. IUFU33B علاوه بر زمینه محاسباتی، برای فعالیت های عکاسی در مقیاس صنعتی نیز مناسب خواهد بود و بهترین عملکرد را در اختیار حرفه ای ها قرار خواهد داد.

در جدول زیر میتوانید مشخصات کامل فنی هر دو محصول را مشاهده کنید:

 










 

منبع خبر : guru3d
  • 03 شهریور 1398
  • َAghasi - Admin
  • 802
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025