تیم گروپ T-FORCE SPARK RGB USB Flash Drive و ELITE SDXC را معرفی کرد

TEAMGROUP نام تجاری برجسته حافظه جهان، امروز دو محصول جدید یعنی T-FORCE SPARK RGB USB Flash Drive و کارت حافظه ELITE SDXC را معرفی می کند. فلش درایو USB T-FORCE SPARK RGB دارای یک افکت روشنایی RGB لایت و طراحی صفحه نمایش ظرفیت هوشمند برای پشتیبانی از عملکرد چند منظوره است. کارت حافظه ELITE SDXC از مشخصات UHS-I U3 V30 استفاده می کند که برای ضبط و فیلمبرداری با کیفیت فوق العاده HD 4K با دوربین های DSLR مناسب است. این دو محصول جدید ظاهر جدیدی به دستگاههای ذخیره سازی می بخشد و سبک هوشمند دیجیتالی جدید را برای مصرف کنندگان رقم می زند.
 
تیم گروپ درایو USB Flash Drive T-FORCE SPARK RGB را با طراحی بی سیم و یک اتصال کشویی راه اندازی می کند. جلوه روشنایی RGB با عناصر بازی و نشانگر وضعیت ظرفیت هوشمند طراحی شده است. هنگام اتصال به ویندوز، چراغ آبی، زرد و قرمز چشمک می زند تا نسبت ظرفیت را هنگام خواندن و نوشتن نمایش دهید. این وضعیت ذخیره سازی فعلی را به راحتی نشان می دهد، و این عملکرد عملی می تواند جهشی بزرگ در راندمان ذخیره سازی ایجاد کند. فلش مموری USB SPARK RGB حتی برای کنسول های بازی مانند PS4 ،PS3 ،Xbox One و Xbox 360 مناسب تر است و نیازهای ذخیره گیمرها را به یکباره و با روشنایی رنگارنگ RGB برآورده می کند.
 
با داشتن سبک فوق العاده مینیمالیستی، کارت حافظه ELITE SDXC یک کارت حافظه پر سرعت است که برای فیلم اصلی 4K Ultra HD طراحی شده و برای ضبط و فیلمبرداری با دوربین های DSLR مناسب است. با مشخصات UHS-I و کلاس سرعت فیلمبرداری 30 (V30)، سرعت خواندن/نوشتن حداکثر 90/45 مگابایت در ثانیه و ظرفیت های موجود از 64GB تا 256GB است. کارت حافظه ELITE SDXC برای درجه حرارت شدید مورد آزمایش قرار گرفته است و دارای عملکرد ضد آب، ضد ضربه، ضد اشعه ایکس و ضد استاتیک است. در هنگام کار با تصاویر و فیلم ها، واکنش سریعی دارد و کیفیت ضبط صافی را ارائه می دهد. محافظت همه جانبه به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا از عکاسی کاملا لذت ببرند و هر لحظه فوق العاده را ضبط کنند.
 
                


 



 















 
منبع خبر : techpowerup
  • 09 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 880

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025