بهترین لپ تاپ های گیمینگ Adata

کمپانی ADATA یکی از ارائه دهندگان برتر در زمینه حافظه و  SSD است. با این حال، این کمپانی اخیرا لیست محصولات خود را گسترش داده و در حال حاضر یکی از برترین برندها در زمینه لپ­تاپ­های گیمینگ می­باشد. در حالی که لپ­تاپ­های این کمپانی برای ارائه یک تجربه بازی با کیفیت بالا به بازار معرفی می­شوند. در نظر داشته باشید قبل از انتخاب لپ تاپ مورد نظرتان ابتدا نیازتان و بودجه­ای که برای آن در نظر دارید را مشخص کنید. همچنین پیشنهاد می­کنید مقاله­ی " راهنمای گام به گام نحوه انتخاب لپ تاپ مناسب" را مطالعه کنید.

                                                                                             


اگر شما هم یکی از طرفداران برند
ADATA هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با برترین لپ­تاپ­های گیمینگ برند ای دیتا آشنا شوید.

 

لپ تاپ گیمینگ Adata XPG Xenia 14

سرمایه گذاری ADATA در دنیای اولترابوک­ها و لپ­تاپ­های بازی که چند سال پیش با نام تجاری XPG آغاز شد، چند دستگاه عالی را روانه بازار کرده است. لپ تاپ گیمینگ ای دیتا مدل XPG Xenia یک گزینه­ی مناسب سبک وزن با قابلیت حمل آسان و طراحی باریک و در عین حال با جنس بدنه محکم آلیاژی منیزیم که با صفحه نمایش 14 اینچی عرضه شده است.XPG XENIA 14 به پردازنده Tigerlaketh 11Intel  و گرافیک Xe در یک شاسی آلیاژ منیزیم باریک و فوق قابل حمل مجهز شده است. این لپ تاپ به ذخیره کننده­ی SSD مجهز شده است. همچنین با ظرفیت رم 16 گیگابایتی آماده اجرای چند وظیفه همزمان می­باشد.

                                      


مشخصات فنی لپ
­تاپ گیمینگ Adata XPG Xenia 14 

صفحه نمایش: 14 اینچ

کیفیت تصویر: 1920×1080  Full HD

پردازنده: 11th Gen Intel Core i7/ Core i5

گرافیک: Integrated Intel Iris Xe Graphics

ظرفیت حافظه داخلی: 512GB SSD

حافظه رم: GB DDR416

شبکه: Intel Wi-Fi 6, AX201, Bluetooth 5.1

سایر: طراحی باریک

 

لپ­تاپ گیمینگ Adata XPG xenia 15 kc

لپ­تاپ گیمینگ XPG xenia 15 kc با پردازنده نسل یازدهمIntel Core  i7-11800H  به بازار معرفی شد. این لپ تاپ با صفحه نمایش 15.6 اینچ و با کیفیت QHD تصاویر بی نقصی را نمایش می­دهد. همچنین با نرخ بروزرسانی 165 هرتز سطح بازی خود را بالا ببرید و تعادل رضایت بخشی را بین اکشن سریع و تصاویر غنی و دقیق ایجاد می­کند. با ارائه طیف رنگی 100٪ sRGB، نه تنها می‌توانید بازی‌ها را به شکلی که به نظر می‌رسیدند تجربه کنید، بلکه می‌توانید محتوای خیره‌کننده خود را نیز ایجاد کنید.

کمپانیAdata  از مواد رابط حرارتی فلزی مایع همراه با طراحی فوق العاده تنظیم حرارت برای لپ تاپ گیمینگ XPG xenia 15 kc بهره برده است تا عملکرد بهینه تراشه را بتواند به کاربران ارائه دهد که باعث دوام بیشتر و بهبود عملکرد آن شده است. حافظه رم xenia 15، یک جفت ماژول 16 گیگابایتی DDR4 با قابلیت اطمینان و دوام فوق العاده می­باشد. در حالیکه 32 گیگابایت گنجانده شده، این لپ تاپ حتی برای سخت­ترین کارها نیز حافظه تا 64 گیگابایت را در مجموع پشتیبانی می­کند.

لپ تاپ گیمینگ Adata XPG xenia 15 kc با وزنی کمتر از 2 کیلوگرم و طراحی باریک قابلیت حمل آسان را برای کاربران فراهم کرده است. همینطور با جنس بدنه آلیاژ منیزیم ممتاز استحکام و دوام بالایی دارد و با روکش پایینی سازگار با DIY با طراحی پیچ نگهدارنده به گونه­ای طراحی شده است که به شما دسترسی آسان برای ارتقاء را می­دهد.

XPG XENIA 15 با صفحه کلید مکانیکی نوری، با تاخیر بسیار پایین 0.2 میلی ثانیه برای بازی­های رقابتی و سرعتی بسیار کارآمد است. همچنین یک تایپ راحت و رضایت بخش را به کاربر ارائه می­دهد. با صفحه کیبورد  LED RGB از نورپردازی سفارشی تعبیه شده لذت ببرید.

                                                 


مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ 
Adata XPG xenia 15 kc

صفحه نمایش: 15.6 اینچ

کیفیت تصویر: QHD (2560 x 1440)

تکنولوژی صفحه نمایش: IPS Panel

پردازنده: 11th Gen Intel Core i7

حافظه رم:  16GB

کارت گرافیک: NVIDIA Force RTX 8GB GDDR6

حافظه: 1TB SSD

شبکه: Wi-Fi 6, AX201, Gigabit Ethernet, Bluetooth 5.2

 

لپ­تاپ گیمینگ Adata XPG XENIA Xe

لپ­تاپ XPG XENIA Xe با استفاده از DNA XPG در دستگاه‌های ذخیره‌سازی مجهز به جدیدترین SSD، سطح جدیدی از عملکرد بازی با سرعت بارگذاری بهبود یافته و تا دو برابر سریعتر از PCIe Gen3 و هشت برابر سریعتر از SSDهای SATA سنتی لذت ببرید. باتری این لپ تاپ تا 12 ساعت کاری و تا 16 ساعت در طول روز بهره وری شده است، همچنین با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع در طی یکساعت 80 درصد شارژ و در طی 2:30 ساعت به شارژ کامل دست خواهید یافت.

پردازنده ­ی لپ تاپ XPG XENIA Xe از نسل یازدهم Core i7 و Core i5 دارای Turbo Boost تا 5.1 گیگاهرتز هستند. XPG XENIA Xe دارای درگاه­ های ورودی/خروجی متعدد، از جمله چندین پورت USB Type-C برای شارژ سریع، راحت و انتقال داده، همچنین پورت USB 3.2 Gen2 Type-A، جک 3.5 میلی متری Audio Combo Jack و HDMI است. کمپانی Adata با استفاده از پورت  Thunderbolt 4 2.0در این مدل لپ­تاپ اتصال پیشرفته با سرعت 40 گیگابایت در ثانیه را ارائه می­دهد و با USB 4.0 سازگار است.

طراحی این لپ­تاپ بسیار باریک و با وزن سبک 1.6 کیلوگرم می­توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. جنس بدنه این لپ­تاپ از آلومینیوم آنودایز CNC ممتاز است که باعث دوام و استحکام بالای این لپ­تاپ شده است. صفحه نمایش لپ­تاپ گیمینگ Adata XPG XENIA Xe دارای یک صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی خازنی 10 نقطه ­ای است که با شیشه Corning Gorilla برای دوام و عملکردهای بصری پوشانده شده است. این صفحه نمایش با کیفیت تصویر FHD و تکنولوژی IPS، تصاویر واقعی و بی نقصی را به کاربر نمایش می­دهد. همچنین صفحه نمایش 180 درجه تا می شود و به کاربر اجازه می­دهد تا روی میزها یا سطوح دیگر صاف آن را قرار دهند.

                                 


مشخصات فنی لپ­تاپ گیمینگ
Adata XPG XENIA Xe

صفحه نمایش: 15.6 اینچ

کیفیت تصویر: FHD

تکنولوژی صفحه نمایش: IPS Panel

پردازنده: 11th Gen Intel Core i7/Core i5

حافظه رم: 8GB/ 16GB

کارت گرافیک: Integrated Intel  Iris  Xe Graphics

حافظه: 1TB SSD

شبکه: Intel Wi-Fi 6 AX201, Bluetooth 5.1

 

برای کسب یک تجربه خوب از خرید لپ تاپ گیمینگ Adata به صفحه مربوطه در فروشگاه آنلاین تک رایان مراجعه کنید. همچنین در صورت لزوم شما می­توانید از مشاوره کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید.











 

منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان

برچسب ها :

  • 15 آبان 1401
  • Amirreza Tajik
  • 661

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025