بهترین روترهای وایرلس سال 2021

اگر شما می خواهید یک اتصال بدون مشکل به شبکه اینترنت داشته باشید، بهترین روترها از پس آن برمی آیند. این دستگاه ها برای ارائه سیگنال قوی تر طراحی شده اند و به شما تضمین می دهند که شبکه قابل اطمینان تری را نسبت به سایر دستگاههای انتقال دهنده اینترنت، به شما ارائه می دهند و آنها با ابزارهای مدیریت شبکه توانمند مفید برای مکانهای چند کاربره و دستگاه های متعدد و همچنین ویژگی های دیگر مانند تعداد زیادی پورت یا پشتیبانی از خانه هوشمند روانه بازار شده اند.
به شما پیشنهاد می کنیم که چه به دنبال یک روتر معمولی هستید یا روتر مش این مطلب را بخوانید و مناسبترین و بهترین روتر را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.
 

روتر ASUS ZenWiFi AX (XT8)

ایسوس اخیرا روترهای شگفت انگیز Wi-Fi 6 را عرضه کرده و آنها را تقریبا برای هر نیاز و بودجه تولید و روانه بازار کرده است. کمپانی ایسوس با عرضه روتر ZenWiFi AX (XT8) توانسته است که Wi-Fi 6 با فناوری پیشرفته ی دیگری متصل کند، روترهای مش (mesh router). این روتر پیشرفته و گران قیمت، سرعت بالایی دارد و انعطاف بالایی در تنظیمات خود دارد. مانند گزینه راه اندازی یک یا دو شبکه با استفاده از باند 2.4 گیگاهرتز و باند 5 گیگاهرتز. با داشتن ویژگی های امنیتی عالی برای راه اندازی.

 


مشخصات فنی روتر ASUS ZenWiFi AX (XT8)

وزن: 716 گرم
سرعت: 802.11ax 4804Mbps
فناوری AX: دارد
آنتن: 6 آنتن داخلی
فرکانس عملیاتی:2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز -1، 5 گیگاهرتز -2
قابلیت اتصال: 2.5Gigabit Wan, 3 x Gigabit LAN, Gigabit Wan, USB 3.1
ویژگی ها: تجزیه و تحلیل ترافیک، شخصی سازی تنظیمات، آنتن AiProtection Pro، Adaptive QoS
 
 

روتر Asus ROG Rapture GT-AX11000

روتر Asus ROG Rapture GT-AX11000 اولین روتر مخصوص بازی 10 گیگابایتی وای فای در جهان است که با پردازنده 4 هسته ای به بازار عرضه شده است، این روتر فوق پیشرفته تمام ویژگی هایی که یک گیمر به آن نیاز دارد، را به کاربر ارائه می دهد مانند سرعت فوق العاده و تاخیر کم. روترGT-AX11000  ابعاد بزرگی دارد و به 8 آنتن چرخان مجهز است. این روتر از یک باند 2.4 گیگاهرتزی با حداکثر سرعت 1148 مگابایت برثانیه و دو باند 5 گیگاهرتزی با حداکثر سرعت 4804 مگابایت بر ثانیه دارای قابلیت هایی مانند شبکه امن AiProtection، Adaptive QoS، آنتی ویروس داخلی و فناوری Aimesh .



مشخصات فنی روتر Asus ROG Rapture GT-AX11000

وزن: 1600 گرم
فناوری AX: دارد
آنتن: 8 آنتن چرخان
فرکانس عملیاتی:2.4 گیگاهرتز با سرعت 1148 با حداکثر مگابایت بر ثانیه، 5 گیگاهرتز با حداکثر سرعت 4804 مگابایت بر ثانیه، 5 گیگاهرتز با حداکثر سرعت 4804 مگابایت بر ثانیه
اتصالات: 4 عدد پورت LAN، دو عدد WAN، دو عدد USB3.0
پشتیبانی از VPN
ویژگی ها: رمزنگاری، شخصی سازی تنظیمات، Adaptive QoS


روتر Netgear Nighthawk AX8

روتر Netgear Nighthawk AX8 عملکرد عالی و امنیت بالا را به شما ارائه می دهد، ترکیبی از توان عبور از مرز گیگابیت در ثانیه با محافظت از بدافزار و برنامه Circle برای مسدود کردن محتوای نامناسب و مدیریت استفاده از شبکه برای خانواده ها. این روتر با عملکرد عالی می تواند با وجود موانعی مانند دیوار و کف سرعت واقعی را به شما ارائه می دهد. روتر Netgear Nighthawk AX8 از فناوری Wi-Fi 6 بهره برده است و مانند سایر روترهای Wi-Fi 6 نسبتا گران است. این روتر تنظیمات ساده ای را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد روتر را دقیقا همانطور که می خواهید پیکربندی کنید.

 


مشخصات فنی روتر Netgear Nighthawk AX8

وزن: 1281 گرم
Wi-Fi 6 :Wi-Fi
باند دوتایی
تعداد آنتن: 6 عدد قابل جابه جایی
پورت: دو عدد USB3.0، 1WAN، 5LAN
شش گیگابایت پورت اترنت 10/100/1000 Mbps
حداکثر توان عملیاتی: 1.389 گیگابیت بر ثانیه
 

 

روتر TP-Link Archer C5400 v2

اگر شما به دنبال یک روتر وایرلس با طراحی منحصر به فرد هستید، TP-Link Archer C5400 v2 می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد. این مدل ممکن است مدرن ترین روتر مش موجود در بازار نباشد، اما از این نظر منحصر به فرد است که می تواند با ارائه عملکردهای پیشرفته با قیمت مناسب و ارائه قابلیت های سطح بالا برای کاربران خانگی و سازمان ها مناسب باشد.

 


مشخصات فنی TP-Link Archer C5400 v2

سرعت: 802.11 ac 5GHZ
Mbps, 2.4GHz 2.167
اتصالات: x LAN, WAN, USB 3.0, USB 2.0 4
ویژگی ها: سه بانده، 8 آنتن خارجی، کنترل صوتی الکسا
 
 

روتر TP-Link Archer A7

روتر TP-Link Archer A7 برای افرادی که به دنبال یک روتر وایرلس با قیمت مناسب و عملکرد خوب هستند، یکی از بهترین گزینه ها است که نسبت به سایر هم رده های خود عملکرد خوبی دارند، این روتر دارای چهار پورت LAN گیگابیت و یک پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه ها است.
علاوه بر عملکرد و ویژگی های خوب ، Archer A7همچنین دارای یک فرآیند راه اندازی بسیار آسان و کنترل های والدین برای محدودسازی شبکه است ، با برنامه ای که به شما امکان می دهد استفاده از شبکه را از هرجای دیگر کنترل کنید. همچنین این روتر از استاندارد 802.11 ac پشتیبانی می کند و سرعتی 3 برابر بیشتر از بی سیم N را به کاربران ارائه می دهد. روتر TP-Link Archer A7 دو بانده است و امکان اتصال همزمان 2.4 گیگاهرتز با حداکثر سرعت 450 مگابیت بر ثانیه و 5 گیگاهرتز با حداکثر سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه برای 1.75 گیگابیت بر ثانیه از کل پهنای باند موجود را دارد.

 


مشخصات فنی TP-Link Archer A7

ابعاد: 243 × 160 × 32  میلیمتر
سرعت 5 GHz: 1300 Mbps (802.11ac)، 2.4 GHz: 450 Mbps (802.11n)
تعداد آنتن: سه عدد
اتصالات: 1× Gigabit WAN Port، 4× Gigabit LAN Ports، 1× USB 2.0
 
برای انتخاب و خرید برخی از بهترین روترها موجود در بازار، با قیمت های مناسب، پیشنهاد می کنیم به صفحات مربوطه در سایت فروشگاه تک رایان مراجعه نمایید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 12 مهر 1400
  • َAghasi - Admin
  • 696

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025