پیشنهاد ویژه تک رایان؛ کارت گرافیک پلیت RTX 3090 GamingPro

کارت گرافیک Palit مدل GeForce RTX 90 3090 GamingPro دارای تصاویری خیره کننده، مجهز به کیت پلاستیک Triple A Die Casting و Advanced TurboFan 3.0 است که عملکرد حرارتی شگفت انگیزی را به همراه دارد. این کارت با ترکیب طراحی سیاه و سفید و خاکستری نقره ای با ARGB، جلوه های روشنایی سفارشی را متناسب با سبک خود گیمرها امکان پذیر می کند. GeForce RTX 3090 از هر نظر بسیار قدرتمند است و عملکردی کاملا جدید را به شما ارائه می دهد. به علاوه، از یک حافظه خیره کننده 24 گیگابایتی G6X بهره می برد که همه برای ارائه تجربه نهایی بازی است.
 

ThunderMaster جدید Palit نسبت به نسخه قبلی کاملا ارتقا یافته است. این رابط کاربر پسندتر و همچنین تنظیمات شخصی تری دارد. با ThunderMaster می توانید کارت ویدیوی خود را از تنظیم اورکلاک، سرعت فن تا افکت LED کنترل کنید. همچنین می توانید وضعیت GPU را با ابزار ThunderMaster کنترل کنید.

 


برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 28 فروردین 1400
  • َAghasi - Admin
  • 815

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025