بهترین وب کم سال 2021

انتخاب یک وب کم مناسب و سازگار با سیستم عامل می تواند کار ساده ای نباشد، به دلیل همه گیری ویروس کرونا، و استفاده روزافزون کاربران کامپیوتر برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران بیش از هر زمان دیگری وبکم ها جزء لوازم جانبی ضروری به شمار می آیند. وب کم ها همچنین یک ابزار مهم برای گیمرهای آنلاین، سازندگان YouTube و ارتباط با دوستان و خانواده هستند. حتی کاربرانی که از لپ تاپ یا All in one ها استفاده می کنند، در جستجو و انتخاب یک وب کم با کیفیت تصویر بهتر و ویژگی های برتر هستند.
ما در این مقاله سعی کردیم تا برخی از برترین وب کم هایی که با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار هستند را به شما معرفی کنیم.

 
Logitech StreamCam
وب کم Logitech StreamCam یکی از بهترین وب کم های موجود در بازار در سال 2021 است که با کیفیت 1080 پیکسل تصاویر شفاف و واضحی را ثبت می کند و دارای ویژگی های بسیاری است که نیازهای شما را برای ایجاد محتوا برطرف می کند، از جمله این ویژگی ها می توان به تمرکز خودکار، نوردهی هوشمند، ردیابی صورت، نرخ 60 فریم در ثانیه و طراحی زیبا اشاره کرد. این وب کم را می توانید روی پایه نصب کنید و از طریق کابل USB Type-C به سیستم متصل کنید. همچنین این وب کم با سیستم عامل ویندوز 10 به بالا و مک نسخه ی 10.14 به بالا سازگار است.


مشخصات Logitech StreamCam
ابعاد: 66 × 58 × 48میلیمتر
وزن: 150 گرم
کیفیت تصویر: Full HD
نوع اتصال: Type-C
سازگاری: ویندوز و مک
ویژگی ها: ردیابی صورت – فوکوس خودکار
 

 
microsoft lifecam hd-3000
microsoft lifecam hd-3000 یکی از بهترین وب کم های موجود در بازار است که به شما امکان تماس تصویری با کیفیت تصویر 720 پیکسل را می دهد، و با قابلیت چرخش 360 درجه می توانید آن را روی سه پایه نصب کنید و از فوکوس خودکار این وب کم بهره مند شوید. همچنین قابلیت TrueColor در این وب کم به باعث می شود تا نور را به صورت پویا تغییر دهد و تصویر شما را روشن و واضح نگه دارد. این وب کم دارای یک میکروفن داخلی با حذف نویز است که برای تماس های تصویری و کنفرانس ها گزینه ی مناسبی است. همچنین این وب کم با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و اگر شما جزء کاربرانی هستید که از سیستم عامل مک استفاده می کنید، این وب کم با سیستم شما سازگار نیست.
 

 
مشخصات microsoft lifecam hd-3000
ابعاد: 109 x 44.5 x 39.3 میلی‌متر
وزن: 90 گرم
کیفیت تصویر: HD
نوع اتصال: USB 2.0
سازگاری: ویندوز
ویژگی ها: فوکوس خودکار- میکروفن با کیفیت-  قیمت مقرون به صرفه
 

 
Razer Kiyo
Razer Kiyo طراحی منحصر به فرد دارد که ممکن است برای شما کمی ظاهرش عجیب باشد، شرکت ریزر در تولید تجهیزات بازی تخصص دارد و این مدل وب کم را نیز به طور ویژه برای گیمرها و کاربرانی که تمایل به ضبط ویدئو در یوتیوب را دارند، تولید کرده است. رزولوشن تصویر در این وب کم 4 مگاپیکسل و فیلمبرداری آن با کیفیت تصویر 1080×1920 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه است. در این مدل وب کم از نورپردازی رینگ لایت “Light Ring” استفاده شده که می تواند روشنایی خوبی را داشته باشد. میدان دید این وب کم بین 70 تا 90 درجه است.
 
مشخصات Razer Kiyo
ابعاد:93 x 129 x 27  میلی‌متر
وزن: 300 گرم
کیفیت تصویر: 1080×1920
نوع اتصال: USB 2.0
سازگاری: ویندوز
ویژگی ها: فوکوس خودکار- رینگ لایت- مناسب سازی برای بازی حرفه ای و ضبط ویدئو برای پخش در اینترنت.
 

 
Logitech HD Webcam C310
Logitech HD Webcam C310 انتخاب مناسبی برای کاربرانی است که نیازی به داشتن وب کم حرفه ای ندارند و فقط تصمیم به تماس تصویری با برنامه ای مانند اسکایپ را دارند و فقط به یک تصویر واضح نیاز دارند. فیلمبرداری این وب کم با کیفیت HD ثبت می شود و با میکروفن داخلی آن تا فاصله 1.5 متری صدای شما به طور واضح ضبط می شود. 

 
مشخصات Logitech HD Webcam C310
ابعاد: 71 × 31 × 25میلی متر
وزن: 71 گرم
کیفیت تصویر: 1280x720
کیفیت عکس: 5 مگاپیکسل
نوع حسگر: CMOS
نوع اتصال: USB
سرعت فریم فیلمبرداری: 30 فریم بر ثانیه
سازگاری: ویندوز- مک- اندروید
ویژگی ها: فوکوس خودکار – نصب آسان- نشانگر LED- میکروفن با کیفیت
 

 
Logitech Brio Webcam
 Brio Webcamیکی از محصولات کمپانی شرکت لاجیتک است که با وضوح 4K می توانید با کیفیت بالایی به برقراری تماس های تصویری بپردازید و همچنین این وب کم به دلیل داشتن دو عدد میکروفن داخلی با کیفیت شما را از داشتن هرگونه میکروفن جداگانه ای بی نیاز کند. از ویژگی های این وب کم می توان به فناوری مادون قرمز و زوم 5 برابری نیز اشاره کرد.
 
مشخصات Logitech Brio Webcam
ابعاد:27 × 27 × 102 میلی‌متر
وزن: 63 گرم
کیفیت فیلمبرداری: 4K
سرعت فیلمبرداری: 30 فریم بر ثانیه
نوع اتصال: USB 2.0
سازگاری: ویندوز
ویژگی ها: فوکوس خودکار- تشخیص چهره- زوم قوی- امکان ارسال تصویر در نور کم با استفاده از مادون قرمز.
 
 
 
برای انتخاب و خرید گزیده ای از وب کم های خوب موجود در بازار، با قیمت های مناسب، پیشنهاد می کنیم به صفحه وب کم در فروشگاه تک رایان مراجعه نمایید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.











 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 14 اسفند 1399
  • َAghasi - Admin
  • 787

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025