کمپانی ADATA XPG درایو حالت جامد GAMMIX S70 PCIe Gen4 M.2 2280 را معرفی می کند

ADATA XPG، ارائه دهنده سیستم ها، قطعات و لوازم جانبی برای گیمرها، طرفداران esports و علاقه مندان به فناوری، اس اس دی XPG GAMMIX S70 PCIe Gen4x4 M.2 2280 را معرفی کرد. با راه اندازی S70 ،XPG اکنون مجموعه کاملی از SSD های Gen4 را که شامل GAMMIX S50 و S50 Lite است، برای تأمین طیف وسیعی از بودجه و نیازها ارائه می دهد. با استفاده از نسل بعدی PCIe 4.0 ،GAMMIX S70 عملکرد خواندن و نوشتن بی نظیری را ارائه می دهد و از این نظر که سریعترین اس اس دی M.2 جهان است.

با ظهور شبکه های 5G و حجم روزافزون پردازش داده ها، PCIe Gen4 یک نسخه مهم است که دستگاه های ذخیره سازی را به سطح بالاتری می رساند. GAMMIX S70 سری Gen4 SSD XPG را با یک گزینه جدید برای تشخیص کاربرانی که به دنبال استفاده از بهترین گزینه های PCIe 4.0 هستند، گسترش می دهد. با سرعت خواندن/نوشتن تا 7400/6400 مگابایت در ثانیه، کاربران شک نخواهند داشت که به اوج عملکرد SSD رسیده اند. در ترکیب با NVMe 1.4 سازگار، Dynamic SLC Caching ،S70 عملکردی بسیار برتر از SSD های SATA و PCIe 3.0 ارائه می دهد. برای سهولت استفاده و راحتی بیشتر، S70 با PCIe 3.0 سازگار است.

برای عملکردهای مطمئن و پایدار، S70 به طراحی پخش کننده حرارت CoolArmor اختصاصی XPG مجهز شده است. پخش کننده حرارت آلومینیوم دارای یک ساختار تراس دار، که شبیه لایه های زره پوش است، برای افزایش سطح و اتاق های توخالی در زیر می باشد. این طرح اتلاف حرارت موثرتری را ایجاد می کند که می تواند دما را تا سی درصد کاهش دهد.

 

S70 علاوه بر پارامترهای اصلی عملکرد خود، از فن آوری کد تصحیح خطای LDPC پشتیبانی می کند تا طیف گسترده تری از خطاهای داده را برای انتقال دقیق تر داده ها و رتبه بندی بالاتر از مجموع بایت های نوشته شده (TBW) شناسایی و برطرف کند. همچنین، با محافظت از اطلاعات End-to-End (E2E) و رمزگذاری 256 بیتی AES ،S70 امنیت و یکپارچگی داده ها را تضمین می کند. تمام اجزای محصور در S70 از غربالگری، آزمایش و گواهی دقیق عبور کرده اند تا محصولی با قابلیت اطمینان با بالاترین کیفیت ارائه دهند. S70 در انواع 1 ترابایت و 2 ترابایت ارائه می شود و با 5 سال ضمانت پشتیبانی می شود.


 

 
 







 
منبع خبر : techpowerup
  • 31 شهریور 1399
  • َAghasi - Admin
  • 829

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025