Razer ماوس بازی DeathAdder V2 Miniaturized را معرفی کرد

Razer روی گونه ای از موس گیمینگ معروف DeathAdder V2 خود کار کرده است. DeathAdder V2 Mini با نام دقیق تقریبا ویژگی های نسخه اصلی DeathAdder V2 را در اختیار شما قرار می دهد و فقط آن را به یک ردپای کوچکتر برای افراد با دست کوچکتر از حد معمول کاهش می دهد.
ابعاد نسخه Mini در حدود (11.43cm L)×(5.58cm W)×(3.81cm H) در مقایسه با نسخه اصلی (12.7cm L)×(6.17cm W)×(4.26cm H) برای DeathAdder V2 اصلی. بدین ترتیب Mini رژیم غذایی متفاوتی را پشت سر گذاشت و 20 گرم سبکتر از مدل قبلی خود با 62 گرم وزن داشت.


 
 
 


پس چه چیز دیگری غیر از اندازه تغییر کرده است؟
از کجا باید Razer ویژگی های خود را کاهش دهد تا بتواند املاک و مستغلات کمتری را در کف دست خود داشته باشد؟ نسخه Mini تنها شش دکمه قابل برنامه ریزی را در مقایسه با هشت دکمه نسخه اصلی دارد. عملکرد DPI نیز کاهش یافته است، و از این پس بسیار توانمند است: سناتور جدید DeathAdder V2 Mini فقط یک سنسور 8500DPI در مقایسه با 20,000DPI اصلی دارد.
DeathAdder V2 Mini جدید اکنون با 49.99 دلار (20 دلار کمتر از DeathAdder V2) در دسترس است.

 


 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 21 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 732

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025