کمپانی HyperX از صفحه کلید بازی مکانیکی Alloy Elite 2 رونمایی کرد.

HyperX بخش بازی شرکت Kingston، امروز با انتشار صفحه کلید بازی HyperX Alloy Elite 2، صفحه کلید آلیوژی خود را گسترش داد. صفحه کلید بازی جدید Alloy Elite 2 بر اساس طراحی اصلی Alloy Elite ساخته شده است و دارای سوئیچ های مکانیکی خطی قرمز HyperX است که برای عملکرد، طول عمر و امتیاز کلیک 80 میلیون بار در هر سوئیچ ساخته شده است. این صفحه کلید شامل کلیدهای اختصاصی رسانه ای با دکمه های دسترسی سریع و دکمه و چرخ صدا است و از کیبوردهای pudding طراحی شده با HyperX با سبک دو لایه شفاف و فونت HyperX برای تقویت نور LED و RGB استفاده می کند.

HyperX Alloy Elite 2 دارای نوار نوری با روشنایی LED، جلوه های پویا RGB با نورپردازی برای هر کلید و رنگ های RGB است. آلیاژ Elite 2 با قاب فولادی جامد با دوام ساخته شده است، دکمه های اختصاصی رسانه ای و چرخ بزرگ با حجم زیاد را به همراه دکمه های دسترسی سریع برای جلوه های روشنایی و حالت بازی ارائه می دهد. Alloy Elite 2 همچنین شامل یک USB 2.0 عبور، 100 درصد قابلیت ضد پخش کننده و عملکرد کامل کلید N-rollover است.

 

جنیفر ایشی، مدیر مشاغل صفحه کلید، HyperX گفت: "ما هیجان زده ایم که صفحه کلید مکانیکی جدید Alloy Elite 2 خود را که با صفحه کلید پودینگ HyperX ساخته شده است، اعلام خواهیم کرد." "Alloy Elite 2 پاسخگوی نیاز گیمرها خواهد بود که به دنبال یک صفحه کلید بازی مکانیکی کاملا قابل تنظیم با سوئیچ های HyperX با 80 میلیون کلیک در هر کلید هستند."

Alloy Elite 2 یکی از صفحه کلیدهای بازی مکانیکی RGB با مشخصات کامل HyperX است که با یک قاب فولادی با دوام برای کنترل های محکم و پایدار طراحی شده است. کاربران می توانند نورپردازی و جلوه های خود را با استفاده از نرم افزار NGENUITY بصری برای نمایش درخشان رنگ ها تنظیم کنند. HyperX Alloy Elite 2 همچنین حافظه پردازنده را برای شخصی سازی صفحه کلید ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد تا حداکثر سه پروفایل را ذخیره کنند. به علاوه، سفارشی سازی پیشرفته با نرم افزار HyperX NGENUITY به کاربران امکان می دهد جلوه های روشنایی هر کلید، حالت بازی و تنظیمات کلان را شخصی سازی کنند. Alloy Elite 2 با PC ،PS4TM و Xbox One سازگار است.

دسترسی
صفحه کلید بازی مکانیکی HyperX Alloy Elite 2 از طریق فروشگاه آنلاین HyperX با قیمت 129.99 دلار MSRP در دسترس است.

مشخصات فنی

سوئیچ: سوئیچ HyperX
نوع: مکانیکی
نور پس زمینه: RGB (16،777،216 رنگ)
جلوه های نور: در هر کلید روشنایی RGB و 5 سطح روشنایی
حافظه پردازنده: 3 پروفایل
عبور USB 2.0: بله
ضد روح: 100٪ ضد روح
کلید Rollover: حالت N کلید
شاخص LED: بله
کنترل رسانه ها: بله
حالت بازی: بله
سازگاری سیستم عامل: ویندوز 10 ، 8.1 ، 8 ، 7

کلیدهای کلید
سوئیچ: HyperX Red
سبک عملکرد: خطی
نیروی عملیاتی: 45 گرم
نقطه عمل: 1.8 میلی متر
فاصله کل سفر: 3.8 میلی متر
طول عمر (کلیدهای کلید): 80 میلیون

ابعاد
عرض: 444.0 میلی متر
عمق: 174.0 میلی متر
ارتفاع: 37.4 میلی متر
وزن (صفحه کلید و کابل): 1530 گرم










 
منبع خبر : techpowerup
  • 17 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 697

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025