کنسول Atari VCS سرانجام در پاییز 2020 با قیمت 389.99 دلار در بازار عرضه شد

کنسول VCS Atari برای اولین بار بیش از دو سال پیش در سال 2018 اعلام شد اما از آن زمان تاخیر بسیاری داشته است. به نظر می رسد ممکن است در انتهای تونل نور Atari VCS 800 با کنسولی که اکنون برای پیش سفارش از Atari ،GameStop یا Walmart در دسترس است، وجود داشته باشد. این کنسول فقط به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری شامل کنسول، بی سیم کلاسیک جوی استیک، یک کنترلر مدرن و کپی رایگان از Atari Vault 100 بازی کلاسیک و بازی های کنسول در دسترس است. این بسته نرم افزاری 389.99 دلار قیمت دارد و پیش بینی می شود تا فصل تعطیلات 2020 ارسال شود.
 
 
این کنسول از یک AMD Raven Ridge APU سفارشی با گرافیک Vega 3، همراه با 8 گیگابایت DDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی فلش استفاده می کند. این دستگاه با یک سیستم عامل لینوکس سفارشی اجرا می کند اما از راه اندازی سیستم عامل Linux ،Windows ،Steam OS یا Chrome OS نیز پشتیبانی می کند. اتصال متشکل از 802.11 b/g/n Wi-Fi، و بلوتوث 4.0 در حالی که I / O شامل یک درگاه HDMI 2.0، پورت اترنت gigabit و چهار کانکتور USB 3.1 است. یک سیستم Atari VCS 400 با قدرت پایین نیز با نیمی از رم 4 گیگابایت برنامه ریزی شده است و پیش بینی می شود با قیمت 249.99 دلار به فروش برسد.
 

 











 
منبع خبر : techpowerup
  • 16 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 1067

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025