Jonsbo از کیس کوچک V8 مکعبی Mini-ITX رونمایی کرد

کمپانی جانسبو از V8، یک کیس مکعبی شکل Mini-ITX رونمایی کرد که از طراحی شاسی اسلاید 2 تکه بهره می برد. شاسی داخلی کیس از بدنه‌ی آلیاژ منیزیم و قسمت خارجی منیزیم که دارای نقره / خاکستری مات، دست نخورده می باشد. بدنه بیرونی دارای یک ورودی جلوی شناور است که هواکش اصلی کیس را پنهان می کند. بدنه خارجی دارای ورودی جلوی شناور است که دریچه اصلی فن کیس و منافذ اضافی در امتداد طرفین و بالای آن را پنهان می کند. ورودی جلو دارای یک فن بزرگ 200 میلی متر است که فشار هوا را در داخل کیس حفظ می کند. و برای دو طرفدار، فن 120/140 میلی متر در امتداد بالا و یک فن 120/140 میلی متر در قسمت پشت کیس نصب می شود.

 
 

Jonsbo V8 دارای اتاق مادربرد Mini-ITX با فضا برای کارتهای گرافیکی تا طول 33 سانتی متر، و کولرهای CPU تا ارتفاع 19.5 سانتی متر است. دو شکاف انبساط وجود دارد، با این حال، فضای کافی برای کارت گرافیک که کمی ضخیم تر از 2 شکاف است وجود دارد. یک درایو داخلی SFX / SFX-L PSU به یک پسوند AC در عقب سیم وصل می شود. فضای ذخیره سازی شامل دو درایو 3.5 اینچی و یک درایو 2.5 اینچی است. اتصال پنل جلویی شامل هر یک از جک های USB 3.2 type-C و USB 3.2 type-A و جک های صوتی HD است. این کیس دارای ابعاد 249.5 × 260 × 390 میلی‌متر است. شرکت قیمت گذاری را فاش نکرد.

 
 














 
منبع خبر : techpowerup
  • 14 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 896

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025