کیونپ NAS چهار هسته ای با سرعت بالا TS-431X3 را با 10GbE SFP + و 2.5GbE راه اندازی کرد

یک مبتکر برجسته محاسبات، شبکه و راه حل های ذخیره سازی، کیونپ چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی TS-431X3 NAS را راه اندازی کرد. TS-431X3 با داشتن 10 اتصال GbE SFP+ و 2.5GbE RJ45، مشاغل را قادر می سازد تا یک محیط شبکه با سرعت بالا را برای پاسخگویی به تهیه نسخه پشتیبان از داده ها، بازیابی و نیازهای ذخیره سازی مجازی به کار گیرند.
 
TS-431X3 از پردازنده چهار هسته ای 1.70 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم (قابل ارتقا به 8 گیگابایت) بهره می برد و از پورت 10 گیگابایتی SFP + برای تهیه پهنای باند بالا برای انتقال فشرده داده ها برخوردار است. همراه با سوئیچ سری QNAP QSW، کاربران می توانند یک محیط شبکه 10GbE ایجاد کنند تا از سرعت انتقال بالاتر برخوردار شوند و برنامه های کانتینر را مستقر کنند. TS-431X3 همچنین دارای پورت 2.5GbE برای اشتراک گذاری فایل با تاخیر زمانی کم می باشد. TS-431X3 دارای قابلیت قفل و همچنین نصب ساده درایو و اطمینان از ایمنی و ایمن بودن درایوهاست.
 

"با ارائه هر دو اتصال 10 GbE SFP+ و 2.5GbE RJ45، ذخیره ساز TS-431X3 اجازه می دهد تا تخصیص انعطاف پذیر از منابع شبکه برای به حداکثر رساندن استفاده از ذخیره سازی و تسهیل بازیابی سریعتر از پشتیبان باشد. با پشتیبانی از حافظه 8 گیگابایتی، کاربران همچنین می توانند طیف گسترده ای را اجرا کنند جیسون هسو، مدیر محصولات QNAP گفت: "

 
TS-431X3 از فناوری عکس فوری پشتیبانی می کند و برنامه HBS پشتیبان گیری از فضای محلی، خارج از سایت و فضای ذخیره سازی ابری را تسهیل می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا یک برنامه احیای بلایای خوب را تهیه کنند. مرکز اعلان به مدیران اجازه می دهد تا اعلان های سیستم و برنامه ها را از یک برنامه واحد به طور مرکزی مدیریت و نظارت کنند، در حالی که مشاور امنیت و اقدامات را برای بهبود امنیت NAS توصیه می کند.
 
همچنین با TS-431X3، ایستگاه نظارت امکان ساخت سیستم نظارت ایمن را فراهم می کند. Qsync بطور خودکار پرونده ها را بین NAS، دستگاه های تلفن همراه و رایانه ها همگام سازی می کند. QmailAgent مدیریت متمرکز چندین حساب ایمیل را امکان پذیر می کند. سازماندهی پرونده به صورت خودکار Qfiling و Qsirch به سرعت پرونده های مورد نیاز را پیدا می کند. کاربران همچنین می توانند برای بهبود راندمان کار، برنامه های همراه را بارگیری کنند تا از راه دور به NAS خود دسترسی پیدا کنند.
 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 14 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 685

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025