کمپانی شارکون کیس REV را معرفی کرد

فناوری Sharkoon یک تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی رایانه های شخصی است و عملکردی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. با استفاده از کیس REV 220 ATX، اکنون Sharkoon یک مورد دیگر رایانه ای را در سری REV ارائه می دهد. مانند REV200، این کیس دارای پیکربندی هوشمندانه و انقلابی نیز هست: در مقایسه با موارد رایانه ای رایج، شارکون برای یک مادربورد طراحی شده که 90 درجه است، در حالی که بقیه سخت افزارها به صورت عمودی نصب شده اند. این کیس کامپیوتر با پنج فن از پیش نصب شده 120 میلیمتری برای جریان هوای لازم تهیه شده است. یک محفظه کابل در قسمت بالا و یک تونل چند منظوره در پایین نیز از یک ظاهر مرتب در داخل کیس اطمینان حاصل می کند.
قسمت جلوی REV220 دارای یک صفحه آلومینیومی با برش الماس است. این کیس به طرز چشمگیری صحنه را با یک نورپردازی پس زمینه RGB تنظیم می کند. صفحه ای روی پنل جلویی قرار گرفته است که از جنس فیبر کربن است و طراحی کاملا کیفی را در قسمت پوشش ارائه می دهد.

 




 

پیکربندی مورد با یک تفاوت
سری کیس های REV خود را با پیکربندی کیس انقلابی متمایز می کند، به این ترتیب که مادربرد در هنگام نصب 90 درجه چرخانده می شود و سایر اجزای سخت افزاری به این ترتیب بصورت عمودی نصب می شوند. REV220 همچنین از این ساختار نسبتا غیر معمول برخوردار است و بنابراین تمام مزایای مثبت سلف REV200 را ارائه می دهد، در حالی که کاربر می تواند در هنگام نصب سخت افزار یا هنگام تعدیل، احساس کاملا متفاوتی را تجربه کند. علاوه بر این، محفظه کابل در زیر پنل بالا و تونل منبع تغذیه در پنل پایینی هر دو از استحکام داخل کیس اطمینان می دهند.

 

پنج فن از پیش نصب شده
در طرفین پنل جلویی شکافهای تهویه وجود دارد که از طریق آن سه عدد از پنکه های از پیش نصب شده 120 میلیمتری از جریان هوای ثابت اطمینان می کنند. این کیس توسط دو طرفدار دیگر 120 میلیمتری در قسمت پشتی پشتیبانی می شود که با داشتن نورپردازی قابل تنظیم RGB، به یک نورپردازی ایده آل از سخت افزار داخل کمک می کنند. به منظور بهینه سازی بیشتر عملکرد خنک کننده، امکان نصب دو پنکه 140 میلیمتری به جای سه مدل 120 میلیمتری نیز وجود دارد. قسمت جلوی کیس همچنین امکان نصب رادیاتور با حداکثر 360 میلی متر را فراهم می کند. در قسمت پشت کیس، دو فن از پیش نصب شده را می توان با دو نسخه 140 میلی متر یا رادیاتور با حداکثر 240 میلی متر تعویض کرد. درپوش مغناطیسی در قسمت بالای کیس قرار گرفته و در نتیجه از تبادل هوا نیز پشتیبانی می کند.

 
نمای داخل
صفحه جانبی، ساخته شده از شیشه حرارت دیده، نه تنها طراحی بی انتها و ظریف REV220 را تکمیل می کند، بلکه یک نمای بی نظیر از سخت افزار نصب شده را نیز ارائه می دهد. برای این منظور، شیشه با اطمینان از طریق پیچ های پشت کیس به هم وصل می شود. در ترکیب روشنایی RGB و دو فن قابل مشاهده RGB از پنل جلویی، کیس کامپیوتر در بالای هر میز تبدیل به یک چشم گیر واقعی می شود. و به لطف طراحی معکوس آن، این کیس را می توان به راحتی در سمت چپ میز نیز قرار داد. طرفداران پشتی این کیس همچنین با فناوری های همگام سازی RGB Asus Aura Sync ،MSI Mystic Light Sync ،Gigabyte Fusion و ASRock Polychrome SYNC سازگار هستند. برای مادربردهای بدون اتصال RGB مناسب که دارای پینو 5V-D-G یا 5V-D-coded-G هستند، می توان از طریق سوئیچ در قسمت بالای روشنایی، نور را کنترل کرد. برای روشنایی گسترده تر، می توان اجزای LED اضافی و اختیاری را به کنترلر RGB از پیش نصب شده متصل کرد.
فضای کافی برای قطعات
REV220 فاقد فضای لازم برای قطعات می باشد: کارت های گرافیکی با طول تا 32.3 سانتی متر، منبع تغذیه با حداکثر طول 20 سانتیمتر و کولرهای CPU با ارتفاع حداکثر 16.5 سانتیمتر در قسمت محفظه قرار می گیرند. علاوه بر این، حداکثر دو هارد 3.5 اینچی و دو SSD را می توان در قفس قابل جابجایی درون تونل منبع تغذیه نصب کرد. در پشت سینی مادربرد، جایگاهی برای دو SSD دیگر وجود دارد.

قیمت و در دسترس بودن
Sharkoon REV220 اکنون با قیمت پیشنهادی تولید کننده 107.00 یورو در دسترس است.











منبع خبر : techpowerup
  • 04 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 1012

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025