کمپانی COUGAR اولین صندلی ارگونومیک خود ARGO را معرفی کرد

COUGAR، برند برتر در توسعه سخت افزار بازی های رایانه ای و لوازم جانبی، امروز از ورود به بازارهای جهانی صندلی خلاقانه بازی ارگونومیک، ترکیبی از بازی و Ergonomics برای کمک به گیمرها در بهینه سازی عملکرد خود خبر می دهد.
وی ادامه داد: "در 5 سال گذشته، COUGAR بازخورد مشتریانی را دریافت کرده است که آرزوی بهبود در بازار صندلی های بازی را دارند، که مدت هاست دچار مشکلاتی از جمله طرح های غیر کاربردی، کیفیت پایین، گرمای بیش از حد و رطوبت بدن، درد و خستگی و مشکلات بیشتر می شدند. با توجه به این موضوع، COUGAR تصمیم گرفت مسائل را به دست خودشان بگیرد. ما عاشق بازی هستیم و سالها تلاش کرده ایم که PSU، موارد خنک کننده و لوازم جانبی متناسب با نیازهای خاص گیمرها را تهیه کنیم. لیو هوانگ - مدیر برند گفت: "ما نگاهی طولانی و سخت به بازار صندلی های بازی انداختیم و صادقانه بگویم، به استثناء چند مورد، آنچه را که دیدیم دوست نداشتیم. ما می دانستیم وقت آن رسیده است که کاری انجام دهیم."
 

آرگو با یک قاب آلومینیومی ممتاز و کوسن مش با تنفس بالا ساخته شده است که حداکثر پشتیبانی پایدار را برای راحت ترین تجربه بازی ارائه می دهد.
ایجاد گرما و رطوبت از بدن می تواند یک معضل چسبنده باشد. بنابراین، چگونه خنک بمانیم؟ طراحی کوسن مش با امکان تنفس بالای آرگو به شما امکان می دهد هوا، گرمای بدن و بخار آب از روی صندلی و پشتی بگذرد تا شما را تازه، خنک و خشک نگه دارد. و راحت ترین و بی وزن ترین صندلی را در طی یک جلسه بازی طولانی مدت تجربه کنید.

به راحتی ارتفاع، شیب و عمق کشویی صندلی را با استفاده از سیستم کنترل سیم تحریک ماشه تنظیم کنید. پایه و پایه های آرمو آرگو نیز قابل تنظیم است، بنابراین به راحتی می توانید راحت ترین و ترجیحی ترین حالت خود را پیدا کنید. طراحی پشتیبانی کمر پویا آرگو می تواند پشتیبانی کمر را برای کاهش درد و خستگی در جلسات بازی طولانی مدت انجام دهد.

 

ARGO برای خرید در ایالات متحده از ماه ژوئن در دسترس است. MSRP ایالات متحده 499.99 دلار است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 03 تیر 1399
  • َAghasi - Admin
  • 770

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025