کمپانی COLORFUL مادربردهای رده متوسط Intel سری B460 را راه اندازی می کند

شرکت فناوری COLORFUL، تولید کننده حرفه ای کارت های گرافیک، مادربردها، ذخیره سازی با کارایی بالا، خط تولید مادربردهای رده متوسط Intel B460 را ارائه می دهد که دارای یک طراحی قدرتمند 10 فاز برای دستیابی به بهترین عملکرد از پردازنده های نسل 10 اینتل بدون هزینه حق بیمه می باشد.

مادربردهای سری COLORFUL Intel B460 دارای جدیدترین فناوری ها از جمله پشتیبانی از ماژول های حافظه 32 گیگابایت تا حافظه 128 گیگابایتی پشتیبانی شده، بسیار سریع M.2 PCIe با پشتیبانی از حافظه Intel Optane هستند. مادربردها همچنین مجهز به کارایی بالا چند کاناله صوتی با کیفیت بالا، گیگابیت LAN و نورپردازی خیره کننده RGB هستند که از iGame Dynamik Light استفاده می کنند. مادربردها همچنین یک بایوس کاملا کاربردی با حالت ساده ارائه می دهند که برای افراد تازه کار و حالت پیشرفته برای ایجاد صدای جیر جیر و اورکلاک مناسب است.

COLORFUL سه مادربرد سری Intel B460 را معرفی می کند؛ CVN B460M GAMING PRO V20 و BATTLE-AX B460M-HD PRO V20 با MSRP به ترتیب با قیمت 119 و 99 دلار.

COLORFUL CVN B460M GAMING PRO V20

این مدل مادربرد دارای زره خنک کننده RIMY، یک هیت سینک بزرگ برای منطقه تماس با جریان هوای گسترده ای است که دارای سرمایش فوق العاده ای به مناطق بحرانی است. مادربرد اسلات های دو توربو M.2 با پشتیبانی از حافظه Intel Optane و Full Cover Cooling Fin را در اختیار شما قرار می دهد که خنک کننده غیرفعال برتر را به نصب های SSD M.2 منتقل می کند.
 

BATTLE-AX B460M-HD PRO V20
مادربرد فوق سازندگان کامپیوترهای سطح ورودی را برای کاربران گاه به گاه در خانه، مدرسه و دفتر هدف قرار می دهد. این مادربرد برای پشتیبانی از پردازنده های نسل 10 اینتل و حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 طراحی شده است، بهترین راه حل bang-for-buck را بدون از دست دادن آخرین فن آوری ها ارائه می دهد. مادربرد همچنین دارای یک شکاف M.2 2230 در دسترس برای ماژول های Wi-Fi + Bluetooth است.

 

در جداول زیر میتوانید مشخصات فنی دو مادربرد COLORFUL را مشاهده کنید:

 

 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 24 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 671

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025