کیس SilverStone Intros CS330 برای سکوهای ویرایش ویدیو و سرورهای خانگی

سیلوراستون کیس مدل CS330 را معرفی کرد، یک مینی برج Micro-ATX که به نظر می رسد با هدف ویرایشگرهای ویدئویی یا سرور خانگی یا مشاغل کوچک ساخته شده است، و به لطف هشت عدد درایو 3.5 اینچی که به شما اجازه می دهد ده ها ترابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید.

این کیس سه صفحه تعویض 3.5 اینچی با صفحه نمایش SATA و SAS 12Gbps را ارائه می دهد. چهار درایو داخلی 3.5 اینچی، و یک درایو تک 3.5 اینچی/2.5 اینچی و در کل تا هشت دستگاه ذخیره سازی، درایوهای M.2 که ممکن است بر روی مادربرد خود نصب نکرده اید.

یک فن هوائی با ضخامت 180 میلیمتر هوا را بین محل ذخیره و سینی مادربرد انتقال می دهد. سینی مادربرد Micro-ATX با سبک BTX (وارونه) طراحی شده است و فضای کارت های گرافیکی را تا طول 36 سانتی متر (حتی با وجود تمام قفس های درایو موجود)، و کولرهای CPU تا ارتفاع 5/16 سانتی متر ارائه می دهد. اتصال پنل جلو شامل یک جفت پورت USB 3.x نوع A و جک های HDA است. اندازه گیری پرونده 210×374×385 میلی متر و وزن کمی بیشتر از 6 کیلوگرم است.

عملکرد دستگاه ذخیره سازی
پشتیبانی از سه هارد 3.5 SAS / SATA و سرعت آن تا 12Gbit/s با طراحی کمتر سینی و پیچ کمتر

 


درایو های ذخیره سازی
پشتیبانی از یک هارد 2.5 اینچی و حداکثر هشت هارد 3.5

 
سینی مادربرد قابل جابجایی و طراحی پنل برتر
فرایند نصب، به روزرسانی یا از بین بردن قطعات را به سادگی با از بین بردن سینی بالای صفحه و سینی مادربرد آسان کنید
.

 
خنک کننده
یک پنکه هوا 180 میلیمتری هوا برای فن خنک کننده جهت دار عالی جهت جلو و عقب برای یک فن 120 میلی متری در عقب تعبیه شده و نصب شده است.

 
سازگاری اساسی فراتر از انتظارات
 

پشتیبان کولر CPU یکپارچه
پشتیبانی کننده کولر CPU قابل تنظیم به توزیع وزن کولرهای CPU در مادربرد کمک می کند و از آسیب دیدن سوکت به مادربرد جلوگیری می کند.

 

جلوگیری از گرد و غبار برتر
فیلتر گرد و غبار در قسمت جلو و در جلوگیری از تخریب عملکرد ناشی از تجمع گرد و غبار به مرور زمان کمک می کند
.

 
تصاویر بیشتر

 


 

 

 


 










 
  • 20 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 907

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025