ایسوس مادربرد گیمینگ ROG Strix B460-H را معرفی کرد

ایسوس مادربردهای بازی ROG Strix B460-H را معرفی کرد و خانواده مادربردهای ROG Strix خود را بر اساس چیپست B460 میان رده اینتل برای پردازنده های نسل 10 در بسته LGA1200 گسترش داد. این مادربرد بر اساس این چیپست به Strix-F و Micro-ATX Strix-G SKU می پیوندد. Strix-H تمام ملزومات سیستم عامل را پوشش می دهد، اما آنها را با اترنت Intel و یک راه حل صوتی ممتاز SuperFX در بالای صفحه قرار می دهد. Strix-H از یک پردازنده ساده 8 فاز VRM بهره می برد که قدرت را از یک کانکتور EPS هشت پین جدا می کند. این مادربرد دارای یک کفپوش I/O است که دارای جدیدترین زبان طراحی ROG Strix و نیز یک آرم روشن یک رنگ (قرمز) ROG است. همچنین از یک محافظ I/O عقب یکپارچه برخوردار می باشد.


سوکت LGA1200 به چهار عدد DDR4 DIMM سیم وصل شده است که از حداکثر 128 گیگابایت حافظه دو کانال DDR4-2933 استفاده می کنند (حداکثر ساعت حافظه برای پلتفرم B460 2933 مگاهرتز است). و یک اسلات فلزی تقویت شده با PCI-Express 3.0 x16. این مادربرد دو شکاف M.2 NVMe هر دو با سیم کشی PCIe gen 3.0 x4 را ارائه می دهد، و یک شکاف کلید M.2 E برای کارتهای WLAN. سایر اتصالات ذخیره سازی شامل شش درگاه SATA 6 Gbps است. تنها رابط شبکه بورد یک اتصال 1 GbE است که توسط یک کنترلر Intel i219-V هدایت می شود. شرکت همچنان قیمت گذاری را فاش نکرده است.


 

 

 

 












 
منبع خبر : techpowerup
  • 12 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 790

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025