سامسونگ لپ تاپ Galaxy Book S را با پردازنده اینتل Lakefield را راه اندازی کرد

سامسونگ الکترونیک امروز از در دسترس بودن Galaxy Book S با پردازنده اینتل خبر داد که جدیدترین مورد برای خانواده پیشرو دستگاه محاسبات آن است. سامسونگ برای اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان به طیف گسترده ای از دستگاه های محاسباتی که به بهترین وجه متناسب با سبک زندگی خود باشد، Galaxy Book S را با پردازنده جدید پویا Intel Core با فناوری Hybrid Intel معرفی می کند. Galaxy Book S به سایر لپ تاپ های پریمیوم موبایل می پیوندد و به گونه ای طراحی شده است تا یک تجربه یکپارچه و متصل را در بین دستگاه ها ارائه دهد. Galaxy Book S برای نسل بعدی کاربرانی که به دنبال یک وسیله محاسباتی هستند که بهره‌وری فوق العاده، قابلیت اتصال گسترده، تحرک پیشرفته و تداوم وسیع در دستگاه ها و سیستم عامل ها را ارائه می دهد، ساخته شده است تا به آنها کمک کند تا در زمان کمتری فعالیت بیشتری داشته باشند.
 
وی گفت: "نحوه کار ما تغییر کرده است و مهم این است که ما دستگاه های محاسباتی داشته باشیم که بتوانند با این سبک کار جدید سازگار شوند. کاربران در طی روز خود از چندین دستگاه استفاده می کنند تا وظایف خود را انجام دهند و تقاضا می کنند آن دستگاه ها انعطاف پذیری کافی را برای آنها فراهم کنند تا در حرکت باشند. Woncheol Chai ،SVP و رئیس تیم برنامه ریزی محصولات، تجارت ارتباطات سیار، سامسونگ الکترونیک گفت: " "با دستگاه های محاسباتی جدید مانند Galaxy Book S، ما فرصتی هیجان انگیز را برای کاربران فراهم می کنیم تا بتوانند تولیدی، کارآمد و متصل باشند."

 

عملکرد پویا
برای بهبود کارایی و بهره وری، Galaxy Book S یک مجموعه کاملا مؤثر داخلی را طراحی کرده که از پردازنده جدید Intel Core با فناوری Hybrid Intel بهره گرفته شده است. Galaxy Book S اولین دستگاهی است که با ارائه فناوری انباشته Foveros 3D اینتل و معماری CPU ترکیبی این پردازنده بی نظیر را ارائه می دهد. با استفاده از این پردازنده، Galaxy Book S به طور موثری عملکرد استثنایی لپ تاپ را ارائه می دهد. این پردازنده سازگاری کامل برنامه Windows 10 را ارائه می دهد و هوشمندانه چندین فرایند عملکرد بالا را در حین استفاده تعادل می بخشد، در حالی در هنگام استفاده از مصرف باتری صرفه جویی می کند، برنامه های خلاقانه، تجاری خود را نیز صرفه جویی می کند. Galaxy Book S دارای باتری با ماندگاری بوده و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین نیازی نیست وقت خود را با نگرانی در مورد از دست دادن برق یا عدم اتمام فضا تلف کنید.


اتصال همیشه آماده است
با دستگاه های محاسبات جدید سامسونگ می توانید از اتصال بدون توقف لذت ببرید. Galaxy Book S از Wi-Fi 6 (Gig +) بهره می برد، نسل بعدی Wi-Fi است که به اینترنت کارآمد و سریع می انجامد بدون اینکه بتواند برای اتصال به شبکه با دستگاه های دیگر رقابت کند، در حالی که همیشه با LTE3 به شما امکان می دهد بدون جستجوی شبکه از گیگابیت اینترنت لذت ببرید. هنگامی که شما نیاز به دسترسی سریع به دستگاه خود دارید، قابلیت لمس فوری Galaxy Book S اطمینان می دهد که می توانید به فایلهای مهم دسترسی پیدا کنید، فیلم ها را به اشتراک بگذارید و در عرض چند ثانیه به متن پاسخ دهید.

طراحی که در همه جا کار می کند
Galaxy Book S برای حمل در کل روز طراحی شده است. وزن سبک تنها 950 گرم و تنها 11.8 میلی متر در ضخیم ترین نقطه آن، مشخصات فوق العاده باریک به این معنی است که می توانید Galaxy Book S را با سهولت زیر بازوی خود حمل کنید. طراحی کمتر فن باعث می شود که Galaxy Book S از لپ تاپ های سنتی باریک تر باشد و به آن کمک می کند تا حتی در دوره های پایدار و شدید کار بی صدا باشد. Galaxy Book S از طراحی طلایی سبک با بدنه فلزی بادوام ساخته شده است، بنابراین می توانید ثبات مورد نیاز خود را روی یک میز یا در دامان خود داشته باشید. اگر در حین پیمایش به دنبال ایجاد هوای تازه هستید، Outdoor Mode در Galaxy Book S با استفاده از میانبر دو کلید، فورا میزان روشنایی را به 600 نیت افزایش می دهد. با داشتن یک صفحه روشن که از تعامل لمسی نیز پشتیبانی می کند، احساس می کنید بیش از هر زمان دیگری به دستگاه خود متصل خواهید شد و از سبک کاری یکپارچه و مولد استفاده می کنید.

استمرار مداوم دستگاه به دستگاه
دستگاه های محاسباتی جدید Galaxy مانند Galaxy Book S تجربه محاسبات را با اتصال بی سیم بین دستگاه ها متحد می کند. با تشکر از همکاری ما با مایکروسافت، شما می توانید از یک سیستم عامل محبوب مورد علاقه خود در رایانه ویندوز خود برای یک تجربه یکپارچه و مداوم از دستگاه به دستگاه لذت ببرید. با ویژگی مایکروسافت تلفن شما، می توانید دستگاه تلفن همراه خود را همگام سازی کنید تا همه در دستگاه Galaxy Book S شما دریافت اعلان ها، پیام ها، کپی و چسباندن دستگاه متقابل دستگاه و انتقال عکس را دریافت کنید.

Galaxy Book S در دو سایه، Goldy Goldy و Mercury Grey موجود است.

 
    

 اطلاعات بیشتر لپ تاپ Galaxy Book S را در جدول ذیل مشاهده فرمائید.

 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 10 خرداد 1399
  • َAghasi - Admin
  • 675

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025