Antec حافظه Katana را معرفی کرد

Antec، ارائه دهنده پیشرو در قطعات و لوازم جانبی رایانه با کارایی بالا برای بازی، ارتقاء رایانه شخصی و بازار Do-It-Yourself، حافظه خود را با حافظه جدید Katana DDR4 گسترش می دهد. Antec KATANA با گرفتن نام خود از شمشیر سامورایی ژاپنی و الهام گرفتن از سیلوئیت تیغ، آماده است تا شما را با درخشش فلزی و نورپردازی نرم شما شگفت زده کند، و فرصتی نامتناهی برای ساخت رویای شما فراهم می کند. اریک چن، معاون رئیس جمهور در آنتک توضیح می دهد: "با ماژول های حافظه Katana قصد دارد علاقه مندان به خرید موارد گیم خود بپردازند و به دنبال اضافه کردن اجزای طراحی شده شیک توسط همین برند باشند." "Katana درخشش فلزی را در نوار روشنایی نقره نشان می دهد، در حالی که روشن است، Katana جلوه های نرم و هماهنگی دارد."
 

هیت سینک آلومینیومی متمایز، هدایت حرارتی عالی را برای اطمینان از عملکرد خنک کننده عالی حتی در هنگام اورکلاک ارائه می دهد. Katana آزادی گسترده ای از شخصی سازی را با طیف گسترده ای از حالت ها و عملکردهای ARGB از طریق هماهنگ سازی مادربرد فراهم می کند.

آنتک برنده ی 2019 iF DESIGN AWARD، یک جایزه طراحی مشهور جهان بود. محصول برنده، KATANA در دسته بندی انضباط، در بخش بازی سخت افزار / VR قرار گرفت.
هر ساله، قدیمی ترین سازمان طراحی مستقل جهان، iF International Forum Design GmbH مستقر در هانوفر، iF DESIGN Award را سازماندهی می کند.

 

در جدول زیر می توانید سایر مشخصات فنی رم آنتک Katana را مشاهده فرمائید.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 31 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 701

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025