کمپانی دیپ کول کولر خنک کننده GAMMAXX 400 EX را معرفی کرد

امروز Deepcool از بروز کردن کولر خنک کننده GAMMAXX X 400 که قبلا منتشر شده بود خبر داد. بودن یک فوق ستاره دیپکول کار ساده ای نیست. GAMMAXX 400 به دلیل عملکرد عالی اتلاف گرما و جلوه های عالی نور آبی LED، به عنوان یکی از کولرهای بسیار پردازنده CPU ظهور کرده است. GAMMAXX 400 را می توان با یک فن دوم نصب کرد و یک راه حل حرارتی ضروری در یک محیط بازی است.

4 عایق حرارتی پودر فلزی و عظیم Heatsink
لوله های حرارتی 4 پودری فلزی ساخته شده برای از بین بردن گرما و از بین بردن شانس گرمای بیش از حد با سطح CPU تماس می گیرند.

 

در نسخه جدید شاهد بهبود عملکرد خنک کننده خواهیم بود، زیرا بخش مهمی از پشتیبانی از فن دوگانه جدید در آن وجود ندارد. به منظور جلوگیری از تداخل GAMMAXX 400 EX جدید در نصب اسلات شما ترخیص DIMM نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. تعداد باله ها به 56 عدد افزایش یافته است، این بدان معناست که 20٪ گرمازدایی اضافی هستند که می تواند با افزایش جریان هوا از پیکربندی دو فن استفاده کرد. طراحی لوله حرارتی مس مسطح 4×6 میلی متر (به صورت سنتز، از طریق فشار یا دمایی که مس را آب نمی کند تولید می شود) با استفاده از فن آوری Direct Touch باید انتقال گرما از طریق پردازش گرمای پردازنده به طرف باله های خنک کننده تسریع شود.

خنک کننده پردازنده GAMMAXX X 400 دیپ کول نوعی طرح سنگین است که برای رسیدن به محلول خنک کننده با 930 گرم در می آید. ابعاد این فن در عرض 129 میلی متر، ضخامت 103 میلی متر و ارتفاع 157.5 میلی متر می باشد. همچنین انتظار می رود GAMMAXX 400 EX با قیمت  39 دلار در دسترس قرار بگیرد.

میتوانید سایر مشخصات فنی این کالا را در جدول ذیل مشاهده فرمائید.

 

تصاویر بیشتر از فن خنک کننده پردازنده دیپ کول GAMMAXX X 400

 

 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 13 اردیبهشت 1399
  • َAghasi - Admin
  • 782

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025