تیم گروپ از معرفی T-Force Cardea Zero Z330 و Z340 NVMe SSD Lines خبر داد

تیم گروپ دو پیشرانه جدید PCIe M.2 درایو حالت جامد، T-FORCE CARDEA ZERO-Z330 و ZERO-Z340 M.2 SSD را معرفی کرد. که با هر دو سوکت اینتل و AMD سازگار هستند و از جدیدترین رابط پر سرعت PCIe Gen3 x4 با استاندارد NVMe 1.3 پشتیبانی می کنند.

از ماژول خنک کننده فویل مس گرافن ثبت شده و با تکنولوژی حرفه ای ساخته شده است تا به یک ساختار نازک و سبک با ضخامت کمتر از 1 میلی متر برسد. این PCIe M.2 برای لپ تاپ های بازی و دسکتاپ های با کارایی بالا ساخته شده است، این یک سلاح انتخاب برای گیمرهایی است که می خواهند دنیای بازی را فتح کنند.

دو SSD M.2 دارای سرعت خواندن و نوشتن مداوم هستند تا حداکثر 2100 مگابایت در ثانیه و حداکثر 1700 مگابایت در ثانیه می نویسند. و به ترتیب 3400/3000 مگابایت در ثانیه، ارائه راه حل های مختلف برای نیازهای مختلف استفاده از گیمرها.

 

پس از آزمایش طولانی و سخت و آزمایش داخلی سوزاندن آزمایشگاه داخلی T-FORCE، ساختار گرافن ثبت شده T-FORCE CARDEA ZERO-Z330 و CARDEA ZERO-Z340 M.2 SSD ثابت کرده است که می تواند 9٪ از اثر خنک کننده را پس از آن فراهم کند بیش از سه ساعت خواندن / نوشتن مداوم. هر دو SSD M.2 دارای فناوری های جامع مدیریت هوشمند مانند S.M.A.R.T. (فن آوری تجزیه و تحلیل و گزارش گیری از خود)، دستور TRIM، مکانیسم تصحیح خطا LDPC ECC و غیره. عملکرد بالا با دوام و پایدار به گیمرها اجازه می دهد تا گیمرها به طور کامل از سرعت سواری لذت ببرند!

 

 









 
منبع خبر : techpowerup
  • 27 فروردین 1399
  • َAghasi - Admin
  • 759

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025