معرفی اس اس دی Sabrent Rocket Q

Sabrent یک سازنده سخت افزار آمریکایی است که در سال 1998 تأسیس شد. محدوده محصولات آنها شامل محفظه درایو خارجی، کابل ها، شارژرها، کارت خوان، هاب های USB و لوازم جانبی مشابه است. در چند سال گذشته آنها با ارائه درایوهای حالت جامد با کارایی بسیار مناسب، نام خود را در بازار SSD ایجاد کرده اند.

 

Sabrent Rocket Q، در فاکتور فرم M.2 قرار دارد و یک اتصال سریع PCI-Express x4 3.0 NVMe برای رابط با بقیه سیستم دارد. در زیر کاپوت، Rocket Q در اطراف یک کنترلر Phison E12S ساخته شده است که با فلش سه بعدی TLCiba 96 لایه 3D Toshiba زوج شده است. همانطور که انتظار می رود، SSD شامل حافظه نهان SLC برای بهبود عملکرد است. Rocket Q همچنین از تراشه کش DRAM برای جلوگیری از مشکلات عملکرد نوشتن تصادفی SSD های کمتر DRAM استفاده می کند.
کمپانی Sabrent در حال ارائه Rocket Q در ظرفیت های 1TB (130 دلار)، 2TB (240 دلار) و 4TB (850 دلار) است. استقامت این مدلها به ترتیب 530TBW ،260TBW و 940TBW تعیین شده است. Sabrent شامل ضمانت پنج ساله نیز می شود.

مشخصات فنی این محصول را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

 










 
منبع خبر : techpowerup
  • 25 اسفند 1398
  • َAghasi - Admin
  • 776

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025