پیشنهاد ویژه تک رایان؛ مودم-روتر بی‌سیم و دو باند دی لینک DSL-2877AL

مودم- روتر دی-لینک DSL-2877AL یک مودم خانگی با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق ADSL است. در این محصول به لطف جدیدترین فناوری بی سیم 802.11ac از سرعت بی سیم ترکیبی تا حداکثر 750 مگابیت بر ثانیه و دامنه افزایش یافته لذت ببرید.
به‌ علاوه، این امکان را دارید که از قابلیت دو بانده بودن مودم استفاده کنید و دو فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید و بازی های آنلاین را روی باند 2.4 گیگاهرتزی انجام دهید، در حالی که همزمان رسانه های دیجیتالی را در باند 5 گیگاهرتزی پخش کنید.


 


با استفاده از پورت USB موجود در DSL-2877AL می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی‌تان را به صورت بی‌سیم درون شبکه به اشتراک بگذارید. این پورت، قابلیت اتصال مودم‌ها و دانگل‌های 4G را هم دارد و می‌توانید علاوه‌ بر اینترنت ADSL از اتصال 4G هم استفاده کنید. علاوه‌ بر اتصال بی‌سیم باکیفیت، DSL-2877AL دارای چهار عدد پورت LAN می باشد که با استفاده از این پورت‌ها می‌توانید تجهیزات کابلی خود، ازقبیل دوربین‌های مداربسته و ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS) را به شبکه متصل کنید.



برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.









 
منبع خبر : دپارتمان فنی تک رایان
  • 19 اسفند 1398
  • َAghasi - Admin
  • 988

نظر شما درباره این کالا

دیگران را با نوشتن نقد، بررسی و نظرات خود راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر یا نقد و بررسی، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات و نقد و بررسی خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب ، مزایا و معایب را بازگو کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025