کمپانی Western Digital اس اس دی های Gold NVMe را معرفی می کند

وسترن دیجیتال SSD های جدید NVMe را در خانواده WD Gold خود معرفی کرد. SSD های جدید با هدف شرکت های کوچک و متوسط (SME) برای کمک به آنها در انتقال به ذخیره سازی NVMe و تمام مزایایی که با آن به وجود می آید مانند عملکرد بسیار بالاتر و تأخیر بسیار کم است. این اولین محصول NVMe در خانواده WD Gold است و کلیه مراکز ارائه دهنده داده های شرکت را گسترده تر می کند.

قیمت SSD های NVMe واقعا پایین آمده است. آنها حداکثر پنج برابر عملکرد متوالی SSD را ارائه می دهند و می توانند به پیشرفت در CPU های چند هسته ای و چند رشته ای کمک کنند. طبق شركت تحليلگر صنعتي IDC ، محموله های واحد NVMe تا سال 2023 از 79٪ فراتر خواهد رفت. معرفی SSD های WD Gold NVMe ،Western Digital، به مشتریان گزینه های بیشتری را برای ذخیره سازی در آینده ارائه می دهد.

 

درایوهای جدید در چهار ظرفیت وجود دارد: 960 گیگابایت، 1.92TB ،3.84TB و 7.68TB.
اس اس دی بر اساس تخصص سیلیکون به سیستم وسترن دیجیتال، از رسانه های سه بعدی TLC NAND SSD گرفته تا سیستم عامل خاص و کنترل کننده یکپارچه خود ساخته شده است. S
SD های WD Gold NVMe برای ذخیره سازی اولیه در سرورهایی ارائه شده اند که زمان پاسخ دهی برتر، توان بالاتر و مقیاس بیشتر از دستگاه های SATA موجود برای برنامه های سازمانی را دارند. درایوها دارای 5 سال ضمانت محدود و ایمن و پاک شدن مطمئن هستند.

انتظار می رود SSD های جدید WD Gold NVMe در سه ماهه دوم تقویم سال 2020 عرضه شوند. این درایوها با قیمت 242 دلار برای 960 گیگابایت شروع می شوند.

در جدول زیر می توانید مشخصات فنی کامل این SSD های جذاب را مشاهده کنید:

 









 
منبع خبر : storagereview
  • 15 اسفند 1398
  • َAghasi - Admin
  • 677
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025