SilentiumPC کیس Astrum AT6V TG را معرفی می کند

SilentiumPC، تولید کننده اروپایی کولرهای CPU و کیس های PC، سری Astrum AT6V را معرفی می کند، عضو جدیدی از خانواده با هدف علاقه مندان به بازی. سری Astrum AR6V نه تنها به لطف طراحی چشم نواز خود، بلکه به دلیل نقاط قوت داخلی آن از هم متمایز است. یکی از نقاط قوت ویژه این مجموعه ساختار داخلی پیچیده و دو محفظه Natissis است که حداکثر سازگاری را ارائه می دهد و از طیف گسترده ای از انتخاب مؤلفه پشتیبانی می کند.

mesh بزرگ جلو همراه با چهار فن از قبل نصب شده 120 میلی متر از گردش هوا در داخل کیس اطمینان می دهد. این سریال شامل مدل پایه Astrum AT6V TG و مدل خط بالاتر Astrum AT6V TG ARGB است. در حالت دوم، پنل جانبی شیشه ای مجهز به ویژگی روشنایی RGB قابل تنظیم و طرفداران پرقدرت 120 میلی متر با LED های ARGB داخلی بهره می برد. به لطف ویژگی های برجسته و اصلاحات، سری Astrum AR6V قادر است انتظارات و خواسته های گیمرهای بلندپرواز را برآورده کند. 

 

ناتسیس: طراحی دو اتاق در کمال
هنگام توسعه سکوی ناتسیس، تمرکز بیشتر بر استفاده هر چه بیشتر از فضای محدود در داخل شاسی بود. این پلتفرم جدید باید ضمن ارائه گزینه های متنوع، بتواند طیف گسترده ای از فاکتورهای مختلف فرم و انواع مؤلفه ها را نیز در خود جای دهد. ساختار ابتکاری ناتسیس قادر به انجام همه اینها و حتی بیشتر است. مدیریت کابل ساده با اجرای 24 قلاب کابل و هفت برش کابل مجهز به لاستیک فعال می شود.
هر دو مدل Astrum AT6V به راحتی می توانند مادربردهای E-ATX ،ATX ،Micro-ATX و Mini-ITX و همچنین کارتهای گرافیکی با طول حداکثر 360 میلی متر را در خود جای دهند. در هنگام انتخاب کولر CPU، کولرهای هوایی با حداکثر ارتفاع 162 میلی متر یا کولرهای آبی AIO با رادیاتورهای 120 تا 360 قابل نصب هستند. بسته به اندازه، رادیاتورها را می توان در یکی از چهار موقعیت مختلف نصب کرد.

Astrum AT6V TG
علیرغم اینکه مدل اصلی در سری موارد جدید کامپیوتر است، Astrum AT6V TG چیزهای زیادی برای ارائه دارد. طراحی مدرن، با یک صفحه کناری شیشه ای و قسمت جلوی مش آیرودینامیکی، ظاهری کلی را به نمایش می گذارد که مورد علاقه گیمرها قرار خواهد گرفت. سه پنکه Sigma HP 120 میلی متر در پشت جبهه مش نوآورانه پنهان شده اند. یک پنکه اضافی در قسمت عقب کیس قرار دارد که با استفاده از آن گردش هوا در داخل کیس اطمینان حاصل می شود. با تشکر از کنترلر PWM گنجانده شده، سرعت همه فن ها را می توان با استفاده از کنترلر پنکه PWM مادربرد، به راحتی کنترل و تنظیم کرد!
فیلترهای گرد و غبار قابل جابجایی هم در بالا و هم در زیر کیس قرار دارند تا از ورود گرد و غبار به داخل کیس جلوگیری شود. پنل مش در قسمت جلویی به عنوان فیلتر غبار عمل می کند و تنها در چند مرحله آسان قابل برداشت است.

 

Astrum AT6V EVO TG ARGB
انتخاب مناسبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک کامپیوتر شخصی با یک سیستم روشنایی ARGB چشم نواز هستند و قادر است کاملا مؤلفه های ساخته شده در آن را برجسته کند! پنل سمت شیشه ای تازه توسعه یافته لبه با LED های RGB قابل تنظیم، جلوه های بصری منحصر به فردی را ارائه می دهد. علاوه بر این، سه پنکه Stella HP ARGB CF 120 میلی متر در تمام رنگ های قابل تصور از پشت پنل جلویی مش می درخشند. مدل دیگر Stella HP ARGB CF 120 میلی متر در قسمت پشتی کامپیوتر از قبل نصب شده است. کنترلر پیشرفته Aurora Sync Evo PWM ARGB شامل کنترل سرعت فن و هماهنگ سازی عناصر مختلف ARGB کمک می کند. کاربرانی که مایل به استفاده بیشتر از سیستم ARGB هستند، می توانند Advanced Aurora Sync Evo PWM ARGB Advanced Aurora را به یک کانکتور 3 پین مربوطه از مادربوردهای سازگار متصل کنند. سیستم های روشنایی پشتیبانی شده عبارتند از Asus Aura Sync ،ASRock Polychrome Sync ،MSI Mystic Light و Gigabyte RGB Fusion.


فضای کافی برای ذخیره سازی داده ها
سری Astrum AT6V فضای زیادی را برای نصب هارد درایو فراهم می کند. حداکثر چهار عدد هارد دیسک 2/5 اینچی یا دو هارد 3،5 اینچی و دو عدد هارد دیسک 2/5 اینچی SSD قابل نصب است. این درایوها همه از طریق جداکننده های لاستیکی نصب شده اند که از انتقال لرزش ها به شاسی جلوگیری می کند. مکان های نصب شده از لحاظ استراتژیکی موقعیت دارند تا از جریان هوای فعال داخل محوطه استفاده کنند.


پنل I/O با اتصال USB-C
علاوه بر دکمه پاور و تنظیم مجدد اجباری، پنل I/O شامل دو رابط USB 3.2 Gen 1 Type A و یک USB 3.2 Gen 2 Type C است. همچنین یک دکمه مربوطه برای کنترل مستقیم نور قابل تنظیم RGB وجود دارد. علاوه بر این، جک 3،5 میلی متری برای اتصال میکروفون و هدفون در قسمت جلویی قرار گرفته است.

 

هر دو مورد Astrum AT6V از امروز تاکنون از فروشگاه های آنلاین و خرده فروشان در دسترس هستند.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 10 اسفند 1398
  • َAghasi - Admin
  • 913
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025