Lexar اس اس دی حرفه ای SL100 Pro Portable را ارائه می دهد

لکسار، یک برند برجسته جهانی با راه حل های حافظه، اعلام کرد که اس اس دی قابل حمل SL100 Pro در حال حاضر در خرده فروشان اصلی ایالات متحده موجود است. شکی نیست که کاربران برای انتقال و ذخیره انواع داده های صوتی، عکس ها و فیلم ها به پرونده ها و برنامه های اداری به دستگاههای ذخیره سازی بزرگتری احتیاج دارند. اما درایو حالت جامد قابل حمل Lexar SL100 Pro Portable (SSD) برای کاربران در حال حرکت (لپ تاپ و تبلت) ساخته شده است که نیاز به قابلیت سرعت بالا و اطمینان عالی دارند. همچنین برای اتصال دارای پورت USB 3.1 Type-C میباشد.

این درایو در اندازه جیب با یک ظاهر طراحی شده باریک، یک آلومینیوم با کیفیت عالی، عملکردی عالی را در اختیار شما قرار می دهد. این طراحی مقاوم در برابر شوک و لرزش قصد دارد در هنگام ریزش درایو از آسیب دیدن جلوگیری کند و خطر احتمالی از بین رفتن داده ها را کاهش دهد.

SL100 Pro سرعت انتقال سریع اطلاعات را تا 950 مگابایت در ثانیه و نوشتن 900 مگابایت در ثانیه در اختیار کاربران قرار می دهد، در نتیجه دسترسی سریع، جابجایی یا تهیه نسخه پشتیبان از همه فیلم ها، موسیقی، عکس ها و فایل های مورد علاقه خود را آسان می کند. و نیز در ظرفیت های 500 گیگابایتی و 1 ترابایت موجود است.


 


برای امنیت بیشتر، SL100 Pro با یک راه حل نرم افزاری امنیتی پیشرفته همراه با رمزگذاری AES 256 بیتی و طاق محافظت از رمز عبور برای محافظت از خصوصی ترین و حساس ترین داده ها در برابر هک شدن، فساد و حذف همراه است.
مهمتر از همه، وقتی داده ها حذف می شوند، از طاق حذف می شوند و با خیال راحت پاک می شوند و غیرقابل بازیافت می شوند.


علاوه بر فایل استاندارد و 4K فضای ذخیره سازی، Lexar SL100 Pro یک راه حل مناسب برای یک دستگاه ذخیره سازی طولانی در دو کنسول بازی مهم است که می تواند از SSD خارجی سریع در هنگام استفاده از بازی ها سود ببرد. سرعت برتر درایو گیم پلی روان تر و انتقال سریعتر داده ها را هم برای کنسول بازی های ویدیویی و هم برای لپ تاپ های بازی تضمین می کند. سرعت خواندن و نوشتن معیارهای مهم برای عملکرد محاسبات است، به خصوص هنگام راه اندازی پرونده های بزرگ برای ویرایش فیلم 4K یا بار کاری انیمیشن سه بعدی.

اس اس دی Lexar SL100 Pro اکنون با 129.99 دلار (500 گیگابایت) و 199.99 دلار (1 ترابایت) در دسترس است. همچنین با سه سال ضمانت محدود همراه است.










 
منبع خبر : techpowerup
  • 07 اسفند 1398
  • َAghasi - Admin
  • 739
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025