پیشنهاد ویژه تک رایان؛ هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor A85

کمپانی Silicon Power پیشروترین راه حل های ذخیره سازی حافظه در جهان، دارای یک نوع هارد دیسک های قابل حمل سری Armor یعنی Armor A85 می باشد که در ظرفیت های 1، 2، 4 و 5 ترابایت ارائه میشود. هارد اکسترنال Armor A85 از طراحی داخلی و بیرونی آلومینیوم سفت و سخت برای تقویت محافظت در برابر انواع مختلف درمان از جمله شوک، فشار، آب و گرد و غبار استفاده می کند. همچنین با استاندارد IP68 مطابقت دارد. داشتن IP68 به معنایی این است که A85 یک محصول مقاوم در برابر خاک بوده و اشاره به ممانعت از ورود خاک در درون این هاردرایو میکند. این محصول منحصر به فرد حفاظت از درایو و داده های شما حتی در زمان ورود آب و غوطه ور شدن در آب تا عمق 1 متر را تضمین کرده است.

این هارد اکسترنال نیز ثابت کرده است که کاملا مقاوم در برابر فشار است زیرا می تواند تا 500 کیلوگرم نیرو را تحمل کند. از دیگر ویژگی های برجسته این محصول سطح خارجی ماسه شوی شده آن است که آنرا از هر گونه خراش، لکه و کثیفی در امان نگه میدارد.


 


علاوه بر این، A85 نرم افزار SP HDD Lock، نرم افزار رمزگذاری کامل دیسک را با بارگیری رایگان، برای بهبود امنیت بهتر داده ها با دسترسی محدود توسط رمز عبور، فراهم می کند. با داشتن چنین محافظت های همه جانبه، به نظر می رسد A85 بهترین محافظت از داده ها برای بازرگانان و کاربران فضای باز است. با توجه به طراحی بیرونی، A85 از پوشش معمولی با پوشش فلزی پیشرفته و ظاهری ساده که سبکی لوکس و مدرن را نشان می دهد، پیشی می گیرد.

هارد درایو A85 دارای ویژگی عالی حمل کابل و مکانی برای قرار گرفتن کابل در درون خود را دارا می باشد. که این ویژگی شرایط دسترسی شما به داده هایتان را همیشه فراهم می کنند. همچنین A85 دارای رابط USB 3.0 ​​می باشد که دارای سرعت انتقال سریع اطلاعات است و به کاربران یک تجربه کاربری بسیار بی دردسر و صرفه جویی در وقت کاربر را ارائه می دهد.


 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.










 


منبع خبر : takrayan.ir
  • 26 بهمن 1398
  • َAghasi - Admin
  • 821
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025