ازراک سری کارت‌ گرافیک Radeon RX 5500 XT خود را معرفی کرد

ASRock، از کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT 8G OC عضو سری Phantom Gaming D رونمایی کرد. این GPU که از سوی AMD نسل دوم معرفی شد، قرار است با استفاده از ریزمعماری 7 نانومتری به مرحله تولید برسد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، این کارت‌ قرار است در نسخه هشت گیگابایت با 128 بیت حافظه تصویری GDDR6 در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند. این کارت همچنین، از شیار PCI Express 4.0 نیز پشتیبانی می‌کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را در هنگام اجرای بازی‌ها فراهم آورند. طراحی جدید فن دوگانه با ظاهر Phantom Gaming، هماهنگ سازی جلوه روشنایی Polychrome SYNC درخشان و صفحه نمایش فلزی شیک را می‌توان از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این کارت گرافیک دانست. نیز مشخصات پیشرفته و عملکردهای غنی این کارت گرافیک، برای گیمرها تجربه بازی برجسته 1080p را به ارمغان می آورد.


این کارت‌های گرافیک جدید ازراک، دارای یک پورت HDMI و سه خروجی Display Port هستند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به صورت همزمان به چهار نمایشگر مجزا متصل کرد.











 
طراحی ظاهری جالب و عملکردهای غنی

کارت گرافیک ASRock Radeon RX 5500 XT از طراحی حرارتی دو فن استفاده می کند تا به بهترین تعادل بین ظرفیت خنک کننده و اندازه آن برسد.
کارت گرافیک ازراک Radeon RX 5500 XT GAMING OC از سیستم نورپردازی ARGB بهره می‌برد و به کاربران این اجازه را می‌دهد که به سلیقه خود یک سیستم جامع جلوه دهی را در فضای کیس به نمایش بگذارند.
صفحه‌ کلید فلزی شیک باعث شده کارت گرافیک جذاب، خنک و محکم باشد. فناوری خنک کننده خاموش 0dB می تواند هنگام کم بودن دمای هوا، بدون سر و صدا، طرفداران را به طور کامل متوقف کند. علاوه بر این، ابزار نرم افزاری ASRock Tweak امکان تنظیم زمان واقعی و کنترل سرعت هوشمند فن را فراهم می کند. این پیکربندی می تواند به طور کامل نیازهای دوگانه گیمرها را در ظاهر چشمگیر و عملکردهای کامل پاسخ دهد.

این ویژگی های کارت گرافیک Radeon RX 5500 XT Phantom Gaming D 8G OC قادر به ارائه یک تجربه بازی عالی می باشد و این یک انتخاب عالی در بین کارت های گرافیکی اصلی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید صفحه محصول را مشاهده نمائید.











  • 23 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 950
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025