ترمالتک کیت ToughRAM Z-ONE RGB را معرفی کرد

Thermaltake برند برتر PC DIY، حق بیمه برای خنک کننده، راه حل های بازی و تجهیزات جذاب حافظه، امروز خبر از انتشار کیت حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB DDR4 3200MHz داد که توسط سیستم عامل های اینتل و AMD پشتیبانی می شود.
کیت حافظه TOUGHRAM Z-ONE با استفاده از 10 لایه داخلی PCB و مس 2oz بهینه ساخته شده است، که هدایت الکتریکی پیشرفته ای را برای ارائه سرعت و قابلیت اطمینان بی نظیر برای حداکثر عملکرد اورکلاک فراهم می کند، تراشه های حافظه از طریق یک فرآیند غربالگری تنگ انتخاب می شوند تا فرکانس و زمان پاسخگویی بهینه را ارائه دهند، عملکرد و استفاده از انگشتان طلای 10μ باعث افزایش دوام و مقاومت بالا در برابر سایش می شود.

 

علاوه بر این، حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB می تواند توسط نرم افزار ما کنترل شود تا دمای زمان واقعی، فرکانس و کارایی را رصد کند و جلوه های روشنایی خیره کننده را با بیش از 25 حالت روشنایی ایجاد کند. همچنین کاربران می توانند با TT RGB PLUS همگام شوند تا حداکثر تنظیمات منحصر به فرد را برای موضوع رنگ RGB خود به حداکثر برساند.

TOUGHRAM Z-ONE RGB همچنین از مادربردهایی پشتیبانی می کند که دارای 5 عدد هدر آدرس دهی RGB - ASUS Aura Sync ،GIGABYTE RGB Fusion ،MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome هستند، در نتیجه به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب نرم افزار یا کنترل کننده اضافی، جلوه های روشنایی را مستقیما از نرم افزار فوق الذکر کنترل کنید.

 

در حال حاضر کیت حافظه Thermaltake TOUGHRAM Z-ONE با قیمت 89.99 دلار در ttpremium.com در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.









منبع خبر : techpowerup
  • 18 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 854
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025