پیشنهاد ویژه تک رایان؛ رم های تیم گروپ T-Force Night Hawk RGB

تیم طراحی TEAMGROUP با الهام از مفاهیم خلاقانه جدید، ماژول حافظه درخشان NIGHT HAWK RGB را با پخش کننده گرما به رنگ های سیاه و سفید ایجاد کرده است، که به راحتی این ماژول حافظه بر روی مادربرد نصب می شود و با تمامی مادربرد های جهانی موجود در بازار هماهنگی دارد. این دستگاه با استفاده از فرآیند اکستروژن بالا و ماشینکاری CNC با دقت بالا طراحی شده است و با بال های هیجان انگیز طراحی چراغ های LED طراحی شده و با 10 لایه مدیریت مدار تا حد زیادی ثبات را بهبود می بخشد و 10 لایه 25 % PCB بیشتر از حافظه های معمولی دارد. از آنجا که لایه قدرت و لایه سیگنال به فاصله دورتر از یکدیگر قرار دارند، کارایی و عملکرد بیشتری را فراهم می کنند. بدون دخالت قدرت و سیگنال، گیمرها می توانند از OVERCLOCK لذت بردند و ماژول حافظه OVERCLOCKING با ثبات بالاتری ارائه دهد.

همچنین ماژول های حافظه بازی T-FORCE NIGHT HAWK RGB انواع مختلفی از نرم افزارهای کنترل شده، که شامل (ASUS Aura Sync / GIGABYTE RGB Fusion / MSI Mystic Light Sync / ASROCK-Polychrome Sync/TT RGB Plus/RAZER CHROMA software) می باشد را پشتیبانی می کند. این نرم افزارها به گیمرها اجازه می دهد تا جلوه های روشنایی و همگام سازی نور را با ماژول حافظه درخشان T-FORCE NIGHT HAWK RGB کنترل کنند. که در نتیجه این یک زیبایی شناسی رنگی منحصر به فرد و خیره کننده را ایجاد می کند و یک سیستم درخشان RGB را ارائه می دهد!

طراحی بصری از ترکیب کامل به زیبایی نمادی از یک جفت بال پرواز است. آنها بیانگر این هستند که محصولات بازی با کیفیت بالا و عملکرد بسیار بالا از TEAMGROUP می توانند به همه گیمرها اجازه دهند حد مجاز سرعت را بشکنند و از دنیای روزافزون بازی لذت ببرند.


 

این رم کامپیوتر با توجه به اینکه بسیار کار آمد است در بین کاربران حرفه ای پر طرفدار می باشد. قیمت رم team group نسبت به محصولات همتایش در بازار مناسب تر بوده و این یکی از دلایل پر طرفدار بودنش می باشد.



برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات در سایت تک رایان در اینجا کلیک کنید.










 

منبع خبر : takrayan.ir
  • 11 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 886
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025