رونمایی ASRock از مینی رایانه های شخصی جدید Mars

ASRock، پیشروترین تولید کننده کارت گرافیک مادربرد و کارت گرافیک جهانی، سری جدید مریخ خود را از رایانه های شخصی بامبوک فوق العاده کم حجم (UCFF) رونمایی کرده است.

رایانه های شخصی مبتنی بر Intel Core در یک شاسی 0.74 لیتری با ارتفاع 26 میلی متر قرار دارند و می توانند تا 32 گیگابایت حافظه و همچنین دو دستگاه ذخیره سازی را در خود جای دهند. ASRock مانند سایر رایانه های شخصی UCFF، مریخ را برای استفاده به عنوان رایانه های اداری سنتی و همچنین برنامه هایی مانند علائم دیجیتالی قرار می دهد.


 


مینی رایانه های شخصی ASRock Mars در سه مدل عرضه می شوند که هر کدام پردازنده متفاوتی دارند که شامل
پردازنده های چهار هسته ای Core i5 نسل هشتم اینتل یا پردازنده های دو هسته ای Core i3 و Celeron است.
آنها با حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 (با استفاده از دو SO-DIMMs)، یک S.2 M.2-2280 (دارای رابط PCIe 2.0 / 3.0 x4 یا SATA) و یک دستگاه ذخیره سازی 2.5 اینچی همراه هستند. CPU با استفاده از یک سیستم خنک کننده فعال اختصاصی که ASRock می گوید خنک شده است تا بتواند تراشه لپ تاپ را تا حد امکان توربو کند.


سیستم های مریخ ازراک با داشتن قابلیت اتصال مجلل، دارای آداپتور GbE، یک کانکتور USB 3.2 Gen 1 Type-C، چهار USB 3.2 Gen 1 Type-A و دو درگاه USB 2.0، کارت خوان SD، دو خروجی صفحه نمایش (HDMI 1.4 پشتیبانی از وضوح 4Kp30 ، D-Sub) و دو جک صوتی می باشد. علاوه بر این، این دستگاه ها می توانند به ماژول Wi-Fi + Bluetooth + M.2-2230 مجهز شوند.


 


در حالی که مریخ ازراک عملکرد مناسبی را برای برنامه های اداری و پخش / پخش رسانه ای ارائه می دهد، عدم وجود خروجی 4Kp60 به وضوح باعث می شود تا بین کاربران خواستار نمایشگرهای مدرن، کمتر رقابت کند.
از طرف دیگر، وجود یک پورت D-Sub باعث می شود مریخ با مانیتورهای میراث سازگار باشد.

در جدوا ذیل می توانید مشخصات فنی کامل این محصول را مشاهده فرمائید:

 

انتظار داشته باشید رایانه های شخصی URFF مریخ ازراک در آینده نزدیک به بازار بیایند. قیمت گذاری سیستم های واقعی به تنظیمات آنها بستگی دارد.










منبع خبر : anandtech
  • 09 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 725
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025