EK بلوک های آب وکتور EK-Quantum را برای کارتهای گرافیکی ASUS DUAL EVO معرفی کرد

 بلوک های آبی EK، تولیدکننده چرخ دنده های خنک کننده آب مستقر در اروپا، نسل جدید بلوک های با کارایی بالا را که به ویژه برای کارت های گرافیکی سری ASUS DUAL GeForce RTX EVO طراحی شده است، مبتنی بر پردازنده گرافیکی Turing معرفی کرده است. بلوک های سری EK-Quantum Vector Dual Evo از قابلیت اجرای D-RGB قابل استفاده در ترمینال GPU برخوردار است.

بلوک های آبی EK-Quantum D-RGB به طور خاص برای کارتهای گرافیکی ASUS Dual GeForce RTX 2070 ،2080 ،2070 SUPER و 2080 SUPER مهندسی شده اند. بلوک آب به خودی خود از امضای EK single slot look باریک استفاده می کند، و کل طول PCB را پوشش می دهد. این راه حل پیشرفته خنک کننده، کارت گرافیک قدرتمند ASUS را به یک سخت افزار مینیمالیستی و ظریف با روشنایی برجسته LED D-RGB تبدیل می کند. این بلوک همچنین دارای یک پوشش زیبایی شناختی منحصر به فرد روی ترمینال بلوک است که برای نشان دادن مدل کارت گرافیک از طریق LED های آدرس پذیر، از طرف قابل رویت ساخته شده است.

این به طور مستقیم GPU ،VRAM و VRM (ماژول تنظیم ولتاژ) را خنک می کند، زیرا مایع خنک کننده مستقیما در این مناطق بحرانی هدایت می شود. این امر به کارت گرافیک اجازه می دهد تا در بالاترین سطح ساعت، بارهای فشرده کار، پایدار بماند و همچنین بتواند آن را در حداکثر Boost Clock خود اجرا کند. در نهایت، شما می توانید از بازی با بالاترین عملکرد ممکن کارت گرافیکی خود، بدون لکنت در محیط کم صدا لذت ببرید.

پایه بلوک از CNC ساخته شده از مس الکترولیتی با اندود نیکل ساخته شده است در حالی که قسمت بالای آن از مواد اکریلیک با کیفیت بالا ساخته شده است. آب بندی توسط حلقه های O-EPD با کیفیت بالا تضمین می شود. قفل های برنجی از قبل نصب شده اند و امکان نصب ایمن و آسان را فراهم می کنند. این چهار منبع LED یکپارچه، دو واقع در پوشش ترمینال و یک نوار LED در هر انتهای بلوک آب وجود دارد.


 


بلوک های آب مجهز به 5 LED با قابلیت تنظیم D-RGB است که با هدر 3 پین 5V D-RGB هدر مادربرد سازگار است.
این محصول با نرم افزار همگام سازی AURA RGB از ASUS، و همچنین سایر تولید کنندگان عمده نرم افزارهای کنترل RGB مادربرد سازگار است.
بلوک های آب تازه توسعه یافته دارای موتور خنک کننده EK-Vector است که دارای یک اثر بزرگتر در مقایسه با نسل قبلی بلوک های کامل آب است. این امر باعث می شود تا مساحت بیشتری برای انتقال گرما ایجاد شود که امکان افزایش عملکرد حرارتی این بلوک های آب را فراهم می آورد.

در دسترس بودن و قیمت گذاری
تخته های پلاستیکی و پشتیبان سری EK-Quantum Vector Dual Evo در اسلوونی، اروپا ساخته شده و از طریق EK Webshop و شبکه فروش شریک Partner برای پیش سفارش در دسترس هستند. انتظار می رود این محصول از تاریخ 29 نوامبر 2019 شروع به ارسال کالا کند.

 


 

 




 
منبع خبر : techpowerup
  • 04 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 768
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025