EVGA از کارت صدای Nu Audio Pro با ظاهر بهبود یافته رونمایی کرد

EVGA کارتهای صوتی جدید NU Audio Pro و NU Audio Pro 7.1 را معرفی کرده است که 300 دلار قیمت دارد. کارت صوتی EVGA NU دنیای رایانه های شخصی را مجددا به صدا و سیمای سطح بالا تبدیل کرد، بنابراین هم دنیای صوتی را خیره کننده می کند و هم در این راه طرفداران جدیدی را ایجاد می کند. ایده منحصر به فرد تولید Lifelike Audio و Gaming با قیمت مناسب منجر به همکاری منحصر به فرد بین یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان سخت افزار رایانه های شخصی جهان و یکی از نمادهای واقعی دنیای صوتی Audio Note (UK) شد.
 
ما کارت صوتی NU را به عنوان پایه ای برای هر دو کارت صدا استفاده می کنیم، اما در مورد NU Audio Pro 7.1 آن را با یک کارت ثانویه مطابقت داده تا از پشتیبانی فراگیر برخوردار شود. اساس هر دو کارت در نتیجه همان پردازنده صوتی چند کانال 32 بیتی (XMOS xCORE-200) با 16 هسته منطقی است. NU Audio Pro 7.1 از NU Audio Pro و یک کارت توسعه تشکیل شده است که پنج خروجی صوتی آنالوگ و سه مبدل دیجیتال به آنالوگ را به آن اضافه می کند.

 

 
جک هدفون 6.5 میلیمتری در پشت یک تقویت کننده هدفون جدید قرار دارد، جایی که EVGA گفت که LT1469 op-amp را برای "صدای شادتر و با کیفیت تر" نصب کرده است. کارت صدا همچنین از خازن های Seiryu صوتی، و همچنین خازن های تانتالیوم AVX F95 برای کاهش اعوجاج برخوردار است. در منطقه با فرکانس بالا، کلاه های سرامیکی NP0 برای کلاه های پاناسونیک PPS به روز شده اند.
اگر قصد خرید بازی را دارید، خوشحال خواهید بود که می دانید کارت صدا جدید با صدای سه بعدی Nahimic برای صدای فراگیر مجازی از طریق هدست شما ارائه می شود، این به شما کمک می کند تا مکانهایی را که دشمنان در حال خشم شما هستند پیدا کنید.
 

تمام این مهندسی ها منجر به مشخصات بسیار قابل توجهی می شوند. تقویت کننده هدفون می تواند هدفون هایی را با امپدانس ها از 16-600 اهم کنترل کند و پخش استریو با نسبت سیگنال به نویز (SNR) 123dB رخ می دهد. همچنین می تواند با SNR 121dB ضبط کند. از طریق استریو، این کارت می تواند تا 32 بیت صوتی 384 کیلو هرتز و در چند کاناله ای که در 32 بیت به 192 کیلوهرتز کاهش می یابد برسد. خروجی نوری تا 24 بیت به 192 کیلو هرتز محدود شده است، که طبق هیچ استانداردی بد نیست، اما شما نمی توانید با استفاده از خروجی های نوری از طریق DAC های دقیق تنظیم شده در این کارت صدا، خودتان را بخوبی انجام دهید.

این کارتها دارای برخی از جلوه های نورپردازی بسیار مرتب RGB و صفحه پشتی کامل هستند. با این وجود، بهتر است صفحه پشتی فقط به نظر نرسد، زیرا EVGA ادعا می کند که به محافظت از الکترونیک کارت از تداخل کمک می کند. شما همچنین به برق وصل SATA احتیاج خواهید داشت زیرا درگاه PCIe 1x فقط به اندازه کافی انرژی کافی را تأمین نمی کند.

کارت اضافی برای آنالوگ 7.1
کاربران می توانند کارتهای صدا را از طریق یک نرم افزار تهیه شده تنظیم کنند و نه تنها تنظیمات صوتی را انجام دهند، بلکه این تقسیم ها را به سه منطقه روشنایی RGB ضبط می کنند. همچنین EVGA به سپر EMI که به طور دقیق طراحی شده، اشاره دارد که قرار است از سری Nu Audio به ویژه در برابر انواع الکترومغناطیسی محافظت کند.









 
منبع خبر : tomshardware
  • 03 آذر 1398
  • َAghasi - Admin
  • 732
طراحی سایت : رسانه گستر © 2002 - 2025